امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۳:۴۳  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45714
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه رقابتهای المپیک آسیایی نانجینگ بازیکنان ملی پوش پسر کشورمان با یک باخت و یک برد موفق شدند به مرحبه حذفی مسابقا ت صعود نمایند. با گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، ابتدا در بازی اول متین لطف الله نسبی که دو مسبقه قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و صعودش…

    در ادامه رقابتهای المپیک آسیایی نانجینگ بازیکنان ملی پوش پسر کشورمان با یک باخت و یک برد موفق شدند به مرحبه حذفی مسابقا ت صعود نمایند.

    با گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، ابتدا در بازی اول متین لطف الله نسبی که دو مسبقه قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و صعودش به مرحله بعدی مسجل شده بود برابر لئونگ فنگ از مالزی قرار گرفت و با نتیجه ۳بر۱ شکست خورد.لطف الله نسبی  تنها موفق شد گیم سوم را بسود خود به پایان برساند.

    اصل جدول وریز اطلاعات این مسابقه در ادامه آمده است:

    5

    1

    4

    سروش امیری نیا که  قبلا صعودش به مرحله بعدی مسلم شده شده برابر جینگ یوان دارای رنکینگ جهانی ۶۵۸ روبرو شد وموفق شد طی یک رقابت جانانه این حریف قدرتمند خود را نیز از پیش رو بردارد تا بعنوان نفر اول گروه خود و با اقتدار به مرحله بعدی صعود نماید. امیری نیا این مسابقه نفس گیر را با نتیجه میلیمتری ۳بر۲ بسود خود به پایان رساند.

    امیری نیا در این دیدار گیمهای اول وچهارم و پنجم را بسود خود به پایان رساند.

    اصل جدول و ریز نتایج این دیدار در ادامه آمده است:

    2

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "المپیک آسیایی نانجینگ چین/یک برد و یک باخت/صعود پسران به مرحله حذفی (۱۴)"
    تازه ترین اخبار