امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۷:۴۰  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45735
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه مسابقات المپیک آسیایی نانجینگ هردونماینده شایسته کشورمان در این رقابتها حذف شدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،متین لطف الله نسبی و سروش امیری نیا دونماینده کشورمان که موفق شده بودن از جدول گروهی به دور بعدی این مسابقات صعود نمایند برابر حریفان خود تن به شکست دادند. ابتدا متین لطف الله…

    در ادامه مسابقات المپیک آسیایی نانجینگ هردونماینده شایسته کشورمان در این رقابتها حذف شدند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،متین لطف الله نسبی و سروش امیری نیا دونماینده کشورمان که موفق شده بودن از جدول گروهی به دور بعدی این مسابقات صعود نمایند برابر حریفان خود تن به شکست دادند.

    ابتدا متین لطف الله نسبی برابر بازیکن کره شمالی قرار گرفت وبا نتیجه میلیمتری ۳بر۲ از حریف خود شکست خورد.لطف الله نسبی میتوانست در این دیدار برنده باشد ومتاسفانه در گیم پنجم با نتیجه ۱۲بر۱۰ شکست خورد واز دور این رقابتها کنار رفت.

    اصل جدول و ریز نتایج این مسابقه در ادامه آمده است:

    Untitled 2

    در بازی دوم بین سروش امیری نیا برابر آبهیچک قرار گرفت وبا نتیجه ۴بر۲ از حریف خود شکست خورد و از گردونه رقابتها کنار رفت.امیری نیا در این رقابتها همچون لطف الله نسبی نمایش خوبی از خود بجای گذاشت اما بدلیل فاصله زیاد این بازیکنان با استاندارهایی از قبیل شرکت مداوم در رقابتهای بین المللی و اردوی های شبانه روزی بضاعت پینگ پنگ ایران بیش از این نخواهد بود.

    با باخت امیری نیا پرونده تنیس روی میز ایران در نانجینگ چین بسته شد.

    اصل جدول وریز نتایج مسابقات در ادامه آمده است:

    321

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "المپیک آسیایی نانجینگ چین/حذف پسران وبسته شدن پرونده ایران در نانجینگ(۱۵)"
    تازه ترین اخبار