امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۹:۴۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45764
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تنیسورهای خوزستانی در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان خوزستان به مصاف یکدیگر می روند.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورعبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت و گو با پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور اظهار کرد: این رقابت ها ۳۰ و ۳۱ مردادماه در سالن تنیس روی میز ورزشگاه تختی اهواز…

    تنیسورهای خوزستانی در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان خوزستان به مصاف یکدیگر می روند.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورعبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت و گو با پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور اظهار کرد: این رقابت ها ۳۰ و ۳۱ مردادماه در سالن تنیس روی میز ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.

     

     

    وی عنوان کرد: در این رقابت ها تنیسورهای رده های سنی بالای ۴۰، ۵۰، ۶۰ و ۷۰ سال حضور دارند. باتوجه به این که سال گذشته ۴۰، ۵۰ بازیکن در این مسابقات شرکت کرده بودند، امسال هم پیش بینی می کنیم همین تعداد شرکت کننده را داشته باشیم.

     

     

    دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان خاطر نشان کرد: احتمالا در این دوره از رقابت ها تنیسورهایی از ماهشهر، اهواز، ایذه، رامهرمز و دزفول با یکدیگر رقابت کنند.

     

     

    وی بیان کرد: نفرات برتر به رقابت های قهرمانی کشور که هفتم و هشتم شهریورماه به صورت آزاد و رده بندی در تهران برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

     

     

    بخشنده به وضعیت این رده سنی در استان اشاره کرد و گفت: در این رده شرایط مان نسبت به سال های گذشته بسیار خوب است و عملکردمان در سطح کشور نیز خوب می باشد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تنیسورهای پیشکسوت خوزستانی به مصاف یکدیگر می روند"
    تازه ترین اخبار