امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۳:۲۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45769
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات آسیایی درنانجینگ چین در حالی برگزار گردید که حضور نمایندگان تنیس روی میز کشورمان دراین مسابقات آن هم با سقف نفرات حائذ اهمیت و تامل است. باید توجه داشت که بسیاری از رشته های ورزشی کشور موفق به حضور در این رقابتهای مهم نشده بودند اما تنیس روی میز کشورمان با هفت نماینده در…

    مسابقات آسیایی درنانجینگ چین در حالی برگزار گردید که حضور نمایندگان تنیس روی میز کشورمان دراین مسابقات آن هم با سقف نفرات حائذ اهمیت و تامل است.

    باید توجه داشت که بسیاری از رشته های ورزشی کشور موفق به حضور در این رقابتهای مهم نشده بودند اما تنیس روی میز کشورمان با هفت نماینده در این مسابقات حاضر شده بود.حضوردوبازیکن دختر و دوبازیکن پسر بهمراه دومربی پسران و دختران و همچنین یک داور بین المللی از کشورمان کاری مثبت وغیر قابل انکار می باشد.

    بخش پسران تنیس روی میزکشورمان در نانجینگ:

    سروش امیری نیا و متین لطف الله نسبی دونماینده پسرکشورمان در نانجینگ چین بودند که با هدایت محسن شیشه گرها در این مسابقات حاضر شده بودند.

    امیری نیا ی خوزستانی و لطف الله نسبی کردستانی از دواستان صاحب سبک وقهرمان خیزبه این مرحله از تنیس روی میز کشور رسیده بودند.

    این ترکیب قبل از اعزام به مسابقات چین در چندین نوبت با برگزاری اردوهایی نسبتا خوب و با شرایط آماده ای پا به این مسابقات گذاشته بود .مطمئنااردوی تهران واردوی همدان قبل از اعزام برای بازیکنان پسر کشورمان تاثیر گذار بوده است.

    سروش امیری نیا ومتین لطف الله نسبی ملی پوشان کشورمان بودند که در این مسابقات موفق شدند از خود عملکرد قابل قبولی برجای گذاشته ودر این بازیهای مهم در جمع شانزده نفر برتر صعود نمایند.ارائه بازیهای قابل تحسین در مرحله گروهی و صعود به مرحله حذفی برای بازیکنا ن ایران یک نتیجه درخشان به نظر می رسد.

    متین لطف الله نسبی بازیکن خوش تکنیک کردستانی بدلیل عدم حضور در میادین برون مرزی و بین المللی ستاره دار شده و بعد از آن از رده بندی جهانی خارج شده بود!راستی چرا و به چه علت؟سروش امیری نیاملی پوش خوزستانی که روند رو به رشد خود را بصورت محسوس آغاز کرده آخرین بار چه زمانی در مسابقات برون مرزی و بین المللی حاضر بوده است؟

    متاسفانه رئیس فدراسیون و برخی از مسئولین این فدراسیون دلیل اصلی این عدم اعزامها را مشکلات مالی عنوان میکنند در صورتی که اگر قرار باشد مشکلی به نام بحث مالی وجود داشته باشد که هست باید و می بایست برای همه اعضای تیم ملی آقایان و بانوان یکسان باشد.

    چرا برای برخی بازیکنان ملی مشکل مالی وجود نداشته اما همواره برای بازیکنان پایه ودر حال رشد اینگونه بحثها برجسته سازی می گردد؟

    از محمد زارع پور و سرمربی تیمهای ملی سوال میکنم که آیا اگر یک صدم دیگر بازیکنان سوگلی فدراسیون به این بازیکنان رسیده بودیم آیا امروز نمی بایست شاهد حضور این بازیکن جوان در جمع هشت نفر وحتی شاید چهار نفر برتر مسابقات نانجینگ می بودیم؟

    متاسفانه در طی این چند سال هر چه گفتیم و هرچه هشدار دادیم این آقایان گوششان بدهکار نبود وبا لج بازی و جبهه گیری ضربات جبران ناپذیری رابر زیر بنای این رشته مظلوم وارد ساخته اند.

    بخش دختران تنیس روی میزکشورمان در نانجینگ:

    بحث در باره اوضاع اسف بار تنیس روی میز بانوان خصوصا رده های پایه آنقدرنگران کننده می باشد که باید این نسل را بعنوان یک نسل سوخته و فراموش شده قلمداد نماییم.

    به اندازه کافی آنقدر در این باره بحث و تحلیل و پشینهاد و انتقاد شده که دیگر حس و حوصله این کار برای کسی باقی نمانده است.

    مطمئنا د ر این باره چشمها کور و گوشها بصورت مطلق کر شده است.

    بیش از یک سال عدم حضور در مسابقات برون مرزی و بین المللی عدم برگزاری اردوهای مفید با خروجی مناسب و….تنها بخشی از اوضاع نابسمان این قشر مظلوم و سوخته محسوب می شود.

    پیش بینی می شود که با این اوضاع بزودی با کشورهایی همانند سوریه و لبنان هم با مشکلاتی اساسی روبرو گردیم. تا آن زمان دور نیست که البته امیدواریم هرگز شاهد این روزها برای تنیس روی میز کشورمان نباشیم.

    مادامی که از مربیان تمام وقت خارجی در بخش آقایان و بانوان استفاده نگردد تمام هیاهوها برای هیچ بوده و به هیچ جا نخواهیم رسید.

    باید منتظر ماند و دید که محمد زارع پور تا چه زمانی قصد دارد اوضاع پینگ پنگ بانوان را به شکل فعلی به حال خود واگذار نماید.

    مدیر سایت: سید منصور علوی

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تحلیل وبررسی مسابقات پینگ پنگ در نانجینگ چین!"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      آقا سپهر
      احتراما ،طبق قانوان رسانه ای حتما باید نام و فامیل مشخص باشد! دوست عزیز لطفا جایی که مسموم است تشریف نبرید زیرا احتمال مسمومیت می باشد
      با تشکر

    2. سپهر گفت:

      باسلام وخسته نباشید خدمت آقای علوی عزیز،اینجانب قصد جسارت نداشتم فقط از شما گله مند شدم.باعرض معذرت اگر ناراحت شده اید.از زحمات شما بسیار سپاسگزارم که اخبار تنیس روی میز را لحظه به لحظه روی سایت قرار میدهید.اگر سوءتفاهمی پیش آمده مجددا از شما عذر میخواهم.با آرزوی موفقیت برای شما استاد عزیز.


    تازه ترین اخبار