امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۳:۳۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45777
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد مشخص شدند . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان /مسابقات تنیس روی میز بانوان دسته برتر استان در یاسوج برگزار گردید. در این مسابقات که با حضور…

    نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد مشخص شدند .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان /مسابقات تنیس روی میز بانوان دسته برتر استان در یاسوج برگزار گردید.

    در این مسابقات که با حضور ۱۵ نفر از تنیس بازان بانوان استان از شهرهای یاسوج و سوق بصورت انفرادی در محل خانه تازه اختصاص یافته به تنیس روی استان در مجموعه کوثر بانوان برگزار شد ،در پایان خانم اطهر مرادی پور از سوق به مقام قهرمانی رسید و خانمها سحر کریمی و هانیه آذر پندار از یاسوج به مقامهای دوم وسوم این مسابقات دست یافتند.

    این نفرات بعنوان تیم منتخب استان به مسابقات تنیس روی میز قهرمانی بانوان کشور که در اصفهان برگزار میگردد اعزام خواهند شد .

    مسابقات تنیس روی میز گرامیداشت ماه مبارک رمضان در شهر یاسوج با شناخت نفرات برتر به پایان رسید

    به کزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد/ مسابقات تنیس روی میز گرامیداشت ماه مبارک رمضان برادران در شهر یاسوج در رده های سنی مختلف برگزار گردید.

    دراین دوره از مسابقات که با حضور ۴۰ نفر از برادران و در ردههای سنی نونهالان ،نوجوانان ،جوانان و امید در سالن تنیس روی میز مجموعه کوثر برگزار گردید ،در رده سنی نونهالان آقایان :حمید رضا غریبی به مقام نخست رسید و فیاض جلیل فر به مقام دوم و آرش تیموری به مقام سوم رسید .

    در رده سنی نوجوانان آقای علی باقری به مقام نخست رسید و اقای محمد جواد حسینیان و حامد حسن پور دوم و سوم شدند. در رده جوانان نیز آقای فرید معصومی به مقام نخست رسید و سید مجتبی افشانی و سید علیرضا مرتضویان در مکانهای دوم وسوم قرار گرفتند .

    در رده سنی امید نیز پژمان شاکری به مقام اول دست یافت و فرید معصومی و مجتبی افشانی دوم و سوم شدند . در پایان از طرف هیئت تنیس روی میز شهرستان بویراحمد به نفرات برتر جوایز و لوح قهرمانی اهدا گردید.

     

     

    با تشکر از دوست بسیار عزیزم جناب آقای آرمان قنبرزاده

    مدیر موفق وفعال روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "چند خبر از پینگ پنگ کهکیلویه و بویر احمد"
    تازه ترین اخبار