امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۴۹:۰۸  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45808
    ارسال خبر چاپ خبر
  •  پینگ پنگ باز جوان ایران گفت: متاسفانه لحظه ای که می توانستم حریف هندی خود را ببرم، دچار اشتباه فنی شدم و حریف هندی ام بهترین استفاده را کرد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سروش امیری نیا در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری پانا از چین، پس از حذف در مرحله…

     پینگ پنگ باز جوان ایران گفت: متاسفانه لحظه ای که می توانستم حریف هندی خود را ببرم، دچار اشتباه فنی شدم و حریف هندی ام بهترین استفاده را کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سروش امیری نیا در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری پانا از چین، پس از حذف در مرحله یک هشتم نهایی پینگ پنگ نوجوانان آسیا اظهار داشت: حریف هندی من بازیکن باسابقه ای بود و جزو بازیکنان خیلی خوب آسیایی است که در این قاره جزو ۸ نفر برتر قرار دارد. البته خیلی خوب با او بازی کردم اما در آخر تمرکز خود را از دست دادم.

     

    وی افزود: در گیم های اول و دوم این حریف قدر را شکست دادم و هیچ راهی برای امتیازگیری به وی ندادم ولی در گیم سوم در حالی که می توانستم او را شکست دهم، دچار یک اشتباه فنی شدم که او با تجربه ای که داشت، بهترین سود را از این اشتباهم برد و امتیاز گرفت.

     

    پینگ پنگ باز نوجوان ایران تصریح کرد: بعد از این که یک گیم از من گرفت متاسفانه یک بدشانسی بد آوردم و او خوش شانس بود که با من فاصله ی امتیازی ایجاد کرد و دیگر نتوانستم روی بازی تمرکز کنم. در شرایط عادی می توانستم این حریف را ببرم ولی بازی از دستم در رفت.

     

    امیری نیا در خصوص عملکرد خود در رقابت های آسیایی نوجوانان نانجینگ گفت: عملکردم می توانست خیلی بهتر از این باشد. انتظارم بالاتر بود هرچند قبل از مسابقات حتی فکر نمی کردم بتوانم به یک هشتم برسم. در کل بازی های خوبی انجام دادم. برای آینده برنامه دارم و قطعا این آن چیزی نبود که در توان دارم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "امیری نیا: انتظار نداشتم حتی به یک هشتم برسم"
    تازه ترین اخبار