امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۷:۲۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۵ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4582
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   به گزارش پایگاه خبری پینگ پنگ کشور؛ مربی تیم ملی پینگ پنگ گفت : احساس می کنم تعدادی از معترضان در اردوی فردای تیم ملی حضور یابند. رضا میرالماسی در مورد دعوت از معترضان به اردوی تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: این دعوت از طرف فدراسیون انجام شده منتهی معترضان همچون گذشته روی مواضع خود پافشاری می کنند….

     
    به گزارش پایگاه خبری پینگ پنگ کشور؛ مربی تیم ملی پینگ پنگ گفت : احساس می کنم تعدادی از معترضان در اردوی فردای تیم ملی حضور یابند.
    رضا میرالماسی در مورد دعوت از معترضان به اردوی تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: این دعوت از طرف فدراسیون انجام شده منتهی معترضان همچون گذشته روی مواضع خود پافشاری می کنند. با این وجود من احساس می کنم تعدادی از این معترضان در اردوی روز شنبه حضور پیدا کنند.
    وی ادامه داد : به اعتقاد بنده باید فدراسیون یک نشست هدفمند با حضور این افراد تشکیل دهد، موانع را از سر راه بردارد و همه معترضان را به صورت دسته جمعی به اردو فرابخواند. اگر قبل از برگزاری نشست و رفع موانع معترضان به اردو دعوت شوند، کیفیت صد در صدی برای اردو حاصل نمی شود. 
    مربی تیم ملی تنیس روی میز در مورد جبران زمان از دست رفته به خاطر عدم حضور ملی پوشان معترض گفت:  هرکجا جلوی ضرر را بگیریم، منفعت است. ما نمی توانیم زمان های از دست داده را جبران کنیم اما اگر مشکلات برطرف شود دستکم جلوی ضرر بیشتر را می گیریم. 
    میرالماسی خاطر نشان کرد : نوجوانان و جوانان در تورنمنتی در تاریخ ۶ مهر به میزبانی هند حضور پیدا می کنند. قرار است نوشاد عالمیان و پریسا صمدی در مسابقات کاپ آسیا شرکت کنند که هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست. این اردوی برای آمادگی دو بازیکن است و در حال حاضر برنامه ای برای شرکت در مسابقه دیگری وجود ندارد.
    وی افزود: برگزاری اردوهای طولانی مدت و آمادگی نسبی راکت بدستان یکی از خواسته های اهالی پینگ پنگ است. من ضرورتی برای شرکت در مسابقات گوناگون نمی بینم  باید ابتدا اردوهای متعددی داشته باشیم تا آمادگی ورزشکاران ما به حد نسبی برسد. در آن صورت با برنامه ریزی دقیق می توانیم بچه ها را برای المپیک لندن آماده کنیم
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مربی تیم ملی:احساس می کنم تعدادی از معترضان به اردو بیایند"
    تازه ترین اخبار