امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۲:۱۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45851
    ارسال خبر چاپ خبر
  • قرار بود تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان و مجارستان در ایران اردویی مشترک برپا کنند هک این اردو لغو شد. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بعد از اینکه پینگ پنگ بازان کشورمان در دو بخش مردان وزنان با اردوهایی ۴-۳ روزه راهی مسابقات قهرمانی…

    قرار بود تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان و مجارستان در ایران اردویی مشترک برپا کنند هک این اردو لغو شد.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بعد از اینکه پینگ پنگ بازان کشورمان در دو بخش مردان وزنان با اردوهایی ۴-۳ روزه راهی مسابقات قهرمانی آسیا شدند پیکان انتقاد به سمت بی برنامگی فدراسیون نشانه گرفته شد به همین دلیل مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند تا با برگزاری اردوی مشترک با تیم های مجارستان این موضوع را جبران کنند تا علاوه بر بزرگسالان تیم ملی جوانان ایران که راهی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در قطر هستند از تمرین در کنار مجاری ها استفاده کنند.

     

    هرچند بسیاری از کارشناسان تنیس روی میز از ابتدا نیز برگزاری این اردوی مشترک را نوعی مانور تبلیغاتی می دانستند و به عملی شدن آن امیدی نداشتند اما زمان اردو اواخر مرداد اعلام شد.

     

    اکنون این اردو لغو شده است و مجاری ها به ایران نمی آیند، البته علت مشخصی را دراین باره اعلام نکرده است .

     

    گفته می شود پایین بودن رنکینگ ملی پوشان مجارستان نسبت به پینگ پنگ بازان ایران و بد قولی مجارها علت لغو این اردو بوده است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لغو اردوی مشترک پینگ پنگ ایران و مجارستان"
    تازه ترین اخبار