امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۸:۲۰  آخرین بروزرسانی : مرداد ۳۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45909
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در نهمین دوره از المپیاد تنیس روی میز کارکنان سازمان تامین اجتماعی، تیم مازندران موفق به کسب مقام نخست این رقابت‌ها شد.  در این دوره از مسابقات کاپ اخلاق این دوره از المپیاد از آن زنجانی‌ها شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، همزمان با برگزاری نهمین دوره از المپیاد تنیس روی میز…

    imagesدر نهمین دوره از المپیاد تنیس روی میز کارکنان سازمان تامین اجتماعی، تیم مازندران موفق به کسب مقام نخست این رقابت‌ها شد.

     در این دوره از مسابقات کاپ اخلاق این دوره از المپیاد از آن زنجانی‌ها شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، همزمان با برگزاری نهمین دوره از المپیاد تنیس روی میز کارکنان سازمان تامین اجتماعی تیم مازندران در المپیاد تنیس روی میز کارکنان تامین اجتماعی کشور در زنجان قهرمان شد.

     

    در این رقابت‌ها ۲۰۰ نفر از کارکنان سازمان‌های تامین اجتماعی کشور در قالب ۴۸ تیم از ۳۴ استان به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان در بخش تیمی، تیم مازندران اول شد، فارس دوم و تیم سمنان و یزد مشترک مقام سوم را از آن خود کرند.

     

    لازم به ذکر است در بخش انفرادی این رقابت‌ها امیرحسین احمدی ازاستان البرز به عنوان اولی دست یافت، سعید طلوعی از اردبیل دوم و اصغر قاسم‌پور ازآذربایجان غربی و جلیل نادری هم ازشرق تهران مشترکا به مقام سوم دست پیداکردند.

     

    همچنین کاپ اخلاق این دوره ازالمپیاد از آن زنجانی‌ها شد.

     

    گفتنی است این المپیاد در ۲ رشته از ۲۰ مرداد به میزبانی تامین اجتماعی زنجان آغاز و تا ۳۰ مرداد ادامه داشت.

     

    در پایان این رقابت‌ها مراسم اختتامیه مسابقات تنیس روی میز نیز ظهر امروز با حضور ورزشکاران این رشته و اهداء مدال و لوح یادبود برگزار شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمانی تیم مازندران در المپیاد تنیس روی میز کارکنان تامین اجتماعی کشور در زنجان"
    تازه ترین اخبار