امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۰:۰۵  آخرین بروزرسانی : مرداد ۳۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45940
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات نوجوانان وجوانان  آزاد بین المللی عراق که در حلبچه (اقلیم خودمختار) برگزار می شود بدون حضور نمایندگان ایران خواهد بود. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این مسابقات از تاریخ ۲لغایت ۵ شهریور ماه با حضور بازیکنان کشورهای مختلف در حلبچه عراق آغاز خواهد شد. تاکنون تعداد۵۷ نفراز هفت کشور جهان در…

    w

    مسابقات نوجوانان وجوانان  آزاد بین المللی عراق که در حلبچه (اقلیم خودمختار) برگزار می شود بدون حضور نمایندگان ایران خواهد بود.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این مسابقات از تاریخ ۲لغایت ۵ شهریور ماه با حضور بازیکنان کشورهای مختلف در حلبچه عراق آغاز خواهد شد.

    تاکنون تعداد۵۷ نفراز هفت کشور جهان در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

    ۲۶ نوجوان و۳۱ جوان که ۳۳ نفر از آنان در بخش  پسران و۲۴ نفر در بخش دختران ترکیب شرکت کنندگان را تشکیل می دهد.

    جایزه این مسابقات ۳هزار دلار در نظر گرفته شده است.

    در دوره  قبل این مسابقات که در سلیمانیه عراق برگزار گردید نمایندگان تنیس روی میز کشورمان حضوری پررنگ وپر تعداد داشته اند.

    کسب مدالهای مختلف وخصوصا گرفتن رنکینگ وارتقای  رده بندی بازیکنان رنکینگ دار کشورمان خروجی موفقی  از این مسابقات برای تنیس روی میز کشورمان بجای گذاشت.

    به نظر می رسد تقارن مسابقات نانجینگ چین و همچنین آسیایی قطر وازهمه مهمتر مشکلات مالی دلیل عدم اعزام به این مسابقات می باشد.

    هرچند با توجه به تمام موارد ومشکلات موجود میتوانستیم نمایندگانی در این مسابقات داشته باشیم.بطور مثال با توجه به  هم مرز بودن استان کردستان با اقلیم کردستان عراق بازیکنان یا نمایندگانی از این استان میتوانستند با کمترین هزینه و بدون بار مالی برای فدراسیون کشور در این مسابقات شرکت نمایند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اوپن تنیس روی میز بین المللی حلبچه عراق وغیبت ایران"
    1. amidi گفت:

      با سلام عدم حضور در این مسابقات یک خودزنی بی خردانه است . هزینه بسیار کم ،نزدیک بودن و امکان حضور در مسابقات با خودرو ،مهمان نوازی کشور همسایه و بخصوص کردها ،کسب امتیاز جهت ماندن و ارتقائ رنکینگ ، امکان اعزام نفرات بیشتر و بویژه نفرات امید در هر رده،ای، بهبود فضای همکاریهای متقابل ،فرصت سازی جهت حضور بازیکنان و مربیان ایرانی جهت حضور در لیگ عراق و انتقال تجارب و هم چنین کسب درامد بیشتر بازیکنان ،همکاری داوران و اشنایی ایشان با اخرین متد برگزاری داوری بین المللی و…. همه و همه از دلایلی است که ما باید حتما در این مسابقات شرکت میکردیم یا حداقل اجازه میدادیم تیمهایی از استانهای کردنشین و همجوار شذکت میکردند . چرا که پروتکلهایی بین استانهای همجوار و عراق تنظیم شده که دو طرف میتوانند بدون پرداخت هزینه در مسابقات هم شرکت نمایند. واقعا باید تاسف خورد

    2. نکته سنج گفت:

      با تشکر از آقای عمیدی

      این سخنان و مزایای حضور در عراق به مانند :

      نرود میخ آهنی به سنگ تعبیر می گردد .


    تازه ترین اخبار