امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۷:۱۳  آخرین بروزرسانی : مرداد ۳۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45944
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات المپیک آسیایی درنانجینگ چین از یک هفته پیش تا کنون آغاز شده است نشان دهنده شکست ورزش ایران در رده های پایه بوده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، کاروان جمهوری اسلامی ایران از بین ۲۵ کشور شرکت کننده در این مسابقات  تا ظهر روز هفتم این مسابقات در رده ۱۹ واز…

    ping-pong-1220-1280x960

    مسابقات المپیک آسیایی درنانجینگ چین از یک هفته پیش تا کنون آغاز شده است نشان دهنده شکست ورزش ایران در رده های پایه بوده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، کاروان جمهوری اسلامی ایران از بین ۲۵ کشور شرکت کننده در این مسابقات  تا ظهر روز هفتم این مسابقات در رده ۱۹ واز همه بدتر بعد از کشورهایی همانند سوریه و کویت و عربستان قرار گرفته است.

    گفتنی است حدود دوسال است کشوری همانند سوریه بعنوان یک کشور بحران زده محسوب می شود اما با وجود شرایط موجود تا پایان روز هفتم از جمهوری اسلامی ایران جلو افتاده و شرایط بهتری دارد.

    در جدول مدالها کشورهایی همانند ماکائو ویمن واردن بعد از ایران قرار دارند.

    با توجه به اینکه این مسابقات در رده های نوجوانان و جوانان یعنی رده های آینده ساز وپایه تیمهای ملی بزرگسالان هرکشور برگزار شده است به نظر می رسد که ورزش ایران در رده های پایه روند موفقی را طی نکرده است والبته شاید آمارها وارقام ارائه شده در این چند سال همانند آمار ونرخ تورم در کشور باشد که یکی آن را تایید ودیگری آن را تکذیب می کند!

    در هر صورت رشته ای همانند تنیس روی میز کشور بصورت محسوس از بیماری های فراوانی از قبیل عدم استعدایابی واقعی در این رشته وآوار شدن عده ای غیر متخصص بر امورات اصلی آن وخصوصا عدم بازیکن سازی موفق مربیان واز همه مهمتر ناکارآمدی در بخش مدیریت و برنامه ریزی در رنج و عذاب اساسی است.

    1 2

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات نانجینگ نشان داد ورزش پایه ایران پیشرفتی نداشته است+جدول مدالها"
    تازه ترین اخبار