امروز: یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۵۱:۲۴  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 45972
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا معصومه ارژنگ پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سطح مسابقات لیگ برتر و بازی های امسال خوب و تنها مشکل موجود، تعداد تیم های شرکت کننده بود. وی با بیان اینکه ۱۰ سال پیش ۱۶ تیم در لیگ دسته یک حضور…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا معصومه ارژنگ پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سطح مسابقات لیگ برتر و بازی های امسال خوب و تنها مشکل موجود، تعداد تیم های شرکت کننده بود.

    وی با بیان اینکه ۱۰ سال پیش ۱۶ تیم در لیگ دسته یک حضور داشتند، تصریح کرد: سال به سال تیم های لیگ برتر کمتر می شود.

    ارژنگ یادآور شد: اگر بازیکنان ملی پوش در تیم های مختلف تقسیم شده و در مسابقات لیگ برتر به رقابت بپردازند، این مسابقات جذابیت بیشتری پیدا کرده و سطح آن بهبود خواهد یافت.

    سرمربی بانوان تیم تنیس روی میز صنعت مس کرمان که در لیگ سال گذشته عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود، اظهار داشت: باید همانند ورزش آقایان و به همان میزان به ورزش بانوان بها داده و از آنها حمایت شود.

    وی با بیان اینکه بازیکنان مس کرمان خوب بازی کردند، افزود: ما با هشت بازیکن در رقابت ها شرکت کردیم و سه بازیکن ملی پوش را در اختیار داریم.

    ارژنگ اشاره کرد: ندا شهسواری و محجوبه عمرانی که از نفرات اول و دوم تنیس روی میز بانوان ایران هستند، از قوی ترین حریفان تیم صنعت مس کرمان در این لیگ بودند.

    به گزارش ایرنا، پنج تیم صنعت مس کرمان، هیأت تهران، هیأت البرز، فرشتگان و فولاد ماهان سپاهان در لیگ امسال تنیس روی میز بانوان شرکت داشتند.

    هفته پایانی دور برگشت مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان عصر پنجشنبه به میزبانی باشگاه فولاد ماهان در خانه تنیس روی میز اصفهان برگزار شد.

    در این رقابت ها تیم بانوان ماهان با نتیجه پنج بر یک صنعت مس کرمان را شکست داد و با ۱۶امتیاز قهرمان لیگ برتر تنیس روی میز بانوان کشور شد.

    تیم صنعت مس کرمان نیز مقام نایب قهرمانی این لیگ را از آن خود کرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی مس کرمان:تعداد کم تیم های لیگ تنیس روی میز هشدار دهنده است"
    تازه ترین اخبار