امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۳:۵۲  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 45978
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محسن شیشه گرها روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت ها فراتر از حد انتظار ظاهر شدیم. وی یادآور شد: تیم ما با ترکیب سروش امیری نیا و متین لطف اللهی نسب در این رقابت ها حاضر شد که هر دو نفر عملکرد…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محسن شیشه گرها روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت ها فراتر از حد انتظار ظاهر شدیم.

    وی یادآور شد: تیم ما با ترکیب سروش امیری نیا و متین لطف اللهی نسب در این رقابت ها حاضر شد که هر دو نفر عملکرد رضایت بخشی از خود ارایه کردند و به ترتیب در گروه خود مقام اول و دوم را بدست آوردند، ضمن اینکه امیری نیا توانست راهی دور یک هشتم شود.

    سرمربی قزوینی تیم ملی تنیس روی میز جوانان، سطح فنی مسابقات قهرمانی آسیا را بسیار بالا دانست و گفت: حریفان ملی پوشان در این رقابت ها از رتبه جهانی خوبی برخوردار بودند با این وجود امیری نیا و لطف اللهی نسب مقابل آنها جنگنده و پرتوان ظاهر شدند.

    شیشه گرها سطح این رقابت ها بسیار بالاتر از پیکارهای قهرمانی آسیا دانست و اضافه کرد: ملی پوشان ما در این بازی ها محک خوبی برای رقابت های قهرمانی آسیا که نیمه اول شهریور در دوحه قطر برگزار می شود، خوردند.

    این مربی، آمادگی چهار ملی پوش تیم جوانان برای حضور در مسابقات آسیایی قطر را خوب و امیدوارکننده خواند و گفت: امیری نیا، لطف اللهی نسب، پوریا عمرانی و آرمین حاجیعی بازیکنان تیم ملی در این رقابت ها را تشکیل می دهند.

    وی با بیان اینکه به درخشش ملی پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا در قطر امیدوار هستم، در پایان افزود: قرار گرفتن بین هشت تیم آسیا برایمان نتیجه ای رضایت بخش و مطلوب خواهد بود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شیشه گرها:ایران در بازی های آسیایی تنیس روی میز چین فراتر از حد انتظار ظاهر شد"
    تازه ترین اخبار