امروز: یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۵۳:۰۹  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 45980
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان فولاد ماهان گفت: قهرمانی این تیم حاصل کار گروهی فدراسیون و هیات تنیس روی میز، مسوولان باشگاه ماهان، بازیکنان و کادر این تیم بود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فاطمه رجبی پنجشنبه شب پس از برد تیمش مقابل مس کرمان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان…

    سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان فولاد ماهان گفت: قهرمانی این تیم حاصل کار گروهی فدراسیون و هیات تنیس روی میز، مسوولان باشگاه ماهان، بازیکنان و کادر این تیم بود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فاطمه رجبی پنجشنبه شب پس از برد تیمش مقابل مس کرمان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه باشگاه ماهان از بازیکنان خوبی برخوردار است، افزود: تیم بانوان ماهان از هشت بازیکن بومی و چهار بازیکن غیربومی بهره مند است.

    وی با بیان اینکه بانوی بازیکن المپیکی ایران در تیم ماهان عضویت دارد، اظهار کرد: بازیکنان ماهان از سطح فنی بالایی برخوردارند و برخی از آنها از ملی پوشان کشورمان در رشته تنیس روی میز هستند.

    وی تصریح کرد: محجوبه عمرانی، پریسا صمدی، منصوره رضایی از نفرات برتر تیم ملی و جزو ۱۰ بازیکن برتر دسته برتر کشور هستند.

    سرمربی تنیس روی میز بانوان ماهان بیشترین و کمترین سن بازیکنان این تیم را ۲۶ و ۱۴سال بیان کرد و گفت: از هر دو رده سنی نوجوان و جوان در این تیم استفاده کردیم.

    رجبی ادامه داد: پیش از بازی نهایی با صنعت مس کرمان ۱۱ روز به صورت شبانه روزی در اردو بودیم و بازیکنان به آمادگی مطلوب رسیده بودند.

    وی تاکید کرد: بازیکنان ما بیش از توان خود در این مسابقات کار کرده و با برنامه ریزی مناسب پیش رفتند.

    وی عنوان کرد: همه تیم های شرکت کننده در این لیگ قوی بودند، اما تیم صنعت مس کرمان و فرشتگان از قوی ترین حریفان ما بودند.

    سرمربی تنیس روی میز بانوان ماهان اظهار کرد: این رشته سخت ترین رشته توپی راکتی جهان و ششمین رشته پرطرفدار جهان است و برهمین اساس انتظار می رود در ایران تعداد باشگاه های بیشتری در لیگ شرکت کنند.

    وی دلیل حضور کم تیم ها در لیگ امسال را تبلیغات کم دانست و گفت: توقع ما از باشگاه های حرفه ای و معتبر کشور این است که به بخش بانوان این رشته ورزشی توجه داشته باشند و در آن سرمایه گذاری کنند.

    رجبی تاکید کرد: باشگاه هایی که در بخش مردان تیم دارند، در بخش بانوان نیز تیم تشکیل دهند.

    وی با بیان اینکه تیم داری در این رشته به رشد آن در سطح ملی و بین المللی کمک می کند، اضافه کرد: این رشته بازیکنان زیادی نیاز ندارد و با تعداد کم نیز می توان تیم تشکیل داد.

    هفته پایانی دور برگشت مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان عصر پنجشنبه به میزبانی باشگاه فولاد ماهان در خانه تنیس روی میز اصفهان برگزار شد.

    در این رقابت ها تیم بانوان ماهان با نتیجه پنج بر یک، صنعت مس کرمان را شکست داد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی تنیس روی میز ماهان: قهرمانی ما حاصل کار تیمی بود"
    تازه ترین اخبار