امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۴:۲۹  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46041
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برترین‏های مسابقات پینگ‌پنگ شهرستان شاهرود پس از پایان رقابت‏های هفته نخست معرفی شدند. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری فارس از استان سمنان، پیش‌ازظهر امروز هفته نخست رقابت‏های پینگ‌پنگ شهرستان شاهرود با حضور تیم‏های مختلف و ورزشکاران و علاقه‏مندان به این رشته ورزشی برگزار شد. پس از انجام سه دیدار…

    برترین‏های مسابقات پینگ‌پنگ شهرستان شاهرود پس از پایان رقابت‏های هفته نخست معرفی شدند.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری فارس از استان سمنان، پیش‌ازظهر امروز هفته نخست رقابت‏های پینگ‌پنگ شهرستان شاهرود با حضور تیم‏های مختلف و ورزشکاران و علاقه‏مندان به این رشته ورزشی برگزار شد. پس از انجام سه دیدار در هفته نخست که با حضور ورزشکاران این رشته ورزشی در سالن تختی شاهرود برگزار شد، برترین‏های مسابقات معرفی شدند.

    بر اساس نتایج حاصل شده، تیم جوانان شهرستان شاهرود توانست با نتیجه چهار بر یک تیم شرکت سیمان را شکست دهد. همچنین اداره امور مالیاتی شاهرود با برتری چهار بر صفر از سد تیم شهید میرغفوریان این شهرستان گذشت.

    تیم اداره مخابرات شاهرود نیز در هفته نخست مسابقات پینگ‌پنگ شهرستان شاهرود موفق شد با نتیجه چهار بر سه تیم پوشاک توتن بین را پشت سر بگذارد. به گزارش فارس؛ مسابقات پینگ‌پنگ پیشکسوتان شهرستان شاهرود نیز با حضور ۱۲ نفر از فعالان این رشته ورزشی در شاهرود برگزار شد. این دور از رقابت‏ها در سالن تختی شاهرود انجام شد و در نهایت، برترین‏های آن معرفی و قدردانی شدند.

    در پایان این بازی‏ها، سیدمحسن حسینی به مقام نخست دست یافت و تقی اخیانی و محمدرضا فتحی دوم و سوم شدند. در قسمت دوبل تیمی مسابقات پینگ‌پنگ پیشکسوتان شهرستان شاهرود نیز تیم لیموزین مقام اول را کسب کرد و تیم پوشاک توتن دوم شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برترین‏های پینگ‌پنگ شهرستان شاهرود معرفی شدند"
    تازه ترین اخبار