امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۲:۵۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46069
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات قهرمانی آسیا از تاریخ ۸لغایت ۱۲ شهریور ماه در دوحه قطر ودر سه بخش تیمی وانفرادی و دونفره برگزار خواهد شد. تیمهای نوجوانان و جوانان پسر و دختر کشورمان در این مسابقات شرکت خواهند داشت. بررسی تیم نوجوانان پسر: تیم ملی نوجوانان پسر کشورمان متشکل از :این تیم متشکل از محمد بشیری، متین حیدری…


    مسابقات قهرمانی آسیا از تاریخ ۸لغایت ۱۲ شهریور ماه در دوحه قطر ودر سه بخش تیمی وانفرادی و دونفره برگزار خواهد شد.

    تیمهای نوجوانان و جوانان پسر و دختر کشورمان در این مسابقات شرکت خواهند داشت.

    e43

    بررسی تیم نوجوانان پسر:

    تیم ملی نوجوانان پسر کشورمان متشکل از :این تیم متشکل از محمد بشیری، متین حیدری و محمد رضا حنطه با مربی گری کاظم مستحقی تیم اعزامی نوجوانان به مسابقات آسیایی قطر را تشکیل می دهد.


    با توجه به چند اردوی خارج از تهران و چند روزه برای این رده آن هم بدون هیچ نظارتی از طرف فدراسیون ودرکنار آن عدم حضور نوجوانان جویای نام در رقابتهای برون مرزی وبین المللی به هیچ عنوان نمیتوان کمترین  انتظاری از این رده مظلوم در مسابقات آسیایی قطر متصور بود.

    tr65

    بررسی تیم جوانان پسر:

    این تیم متشکل از پوریا عمرانی، متین لطف الله نسبی، سروش امیری نیا و آرمان حاجی ئی با هدایت محسن شیشه گرها در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

    وضعیت این تیم با توجه به حضور بازیکنان باتجربه و میدان دیده ای همچون عمرانی ،ظاهر این تیم را با دیگر تیمهای حاضر متمایز کرده است.درخشش متین لطف الله نسبی و سروش امیری نیا در مسابقات نانجینگ چین وهمچنین وجود بازیکن تازه نفس و خوش تکنیکی همچون حاجی ئی میتواند از دیگر امتیازات و تمایزات این تیم با دیگر تیمهای مظلوم و فقیر اعزامی می باشد.

    باتوجه به برگزاری اردوهای تیم ملی جوانان در همدان و تهران صرفا میتوان از لحاظ آماری به برگزاری اردوها خوش بین بود زیرا برگزاری اردوهای چند روزه خوب اما چاره درد بی درمان تنیس روی میز کشور نخواهد بود وازهمه مهمتر با توجه به برنامه ریزی خوب و کلان دیگر کشورها در قاره کهن بسادگی می توان نتیجه گرفت که علیرغم میل باطنی و عرق ملی نباید بصورت غیر کارشناسی وسرسری به موفقیت این رده نیز امیدوار بود.

    پوریا عمرانی که در حال حاضر باتجربه ترین بازیکن تیم ملی جوانان وکاپیتان این تیم محسوب می شود از لحاظ زمانی در یک سال گذشته در کدام مسابقه مهم برون مرزی و بین الملی حضور داشته است؟دیگر بازیکنان تیم ملی جوانان چطور؟ واقعیت این است که امروزه نمی توان با آمار و ارقام قلابی و پیش بینی استخاره ای واقعیات موجود در این رشته را نادیده گرفت.

    Untitled

    بررسی تیم جوانان دختر:

    این تیم با ترکیب سیده زهرا علوی، صبا صفری، غزاله ملا طلب و مریم معظمی با هدایت مهناز رجبیان راهی قطر خواهد شد .این تیم هیچ اردویی برگزار نکرده وبجز حضورزهرا علوی در مسابقات نانجینگ چین که آن هم بعد از بیش از یک سال انجام گرفت دیگر بازیکنان بصورت خود جوش در استانها وشهرستانهای خود مشغول تمرینات روزمره بوده اند که این نشان دهنده این است که هیچ توجهی به این رده نشده و تا دور دستها نخواهد شد.

    نکته:متاسفانه تنها شانس تیم ملی جوانان درنظر گرفتن یک ترکیب قوی و منطقی و کارشناسی شده با حضور سیده زهرا علوی وفاطمه جمالی فر در یک تیم بود که آن هم معلوم نیست طبق نظر چه کسی دستخوش ازهم پاشیدگی گردید.

     

    sdsds

    بررسی تیم نوجوانان دختر:

    این تیم که با ترکیب فاطمه جمالی فر، مینا پور موسوی و مهشید اشتری با مربی گری ویدا عبدی قدم به این مسابقات خواهد گذاشت.

    برگزاری یک اردوی چند روزه در بندر عباس دردی را درمان نخواهد نمودوشاید صرفا بخاطر رفع مسئولیتها این اردو برگزار شده است زیرا برگزاری این اردو همزمان با اعزام به نانجینگ بوده که نفر اول تیم ملی جوانان و نوجوانان دختربدلیل اعزام به چین در آن حضور نداشته اند.

    مطمئنا چنانچه ترکیب تیمهای ملی جوانان و نوجوانان مورد بررسی کارشناسی فراجناحی قرار می گرفت شاید میتوانستیم بسیار اندک شاهد نتایج قابل قبول تری باشیم.

    شاید برخی افراد بخاطر اینکه در سال گذشته تیم ملی نوجوانان دختر در سلیمانیه عراق یا دوره گذشته مسابقات آسیایی موفقیتهایی بدست آورد دچار توهم ویا خواب زدگی شده باشند که در پاسخ این افراد باید عنوان کنیم که مسابقات آسیایی امسال هیچوقت با مسابقات سلیمانیه عراق قابل مقایسه نیست.

     

    حضور بابادی وند در  قطر:

    مهرداد بابادی وند نیز به قطر اعزام خواهد شد.بابادی وند بعد از یک دوره همکاری نزدیک با محمد زارع پور وفدراسیون واعزامهای بدون برگزاری اردو به اقصی نقاط عالم که به دوره دیدار مربی و بازیکن در فرودگاه لقب گرفته ومعروف گردید طبق اظهارات خود بدلیل بی عدالتی از این فدراسیون استعفا داد.

    درحالی که بیشتر افراد در کمیته های کنفدراسیون آسیا و جهانی تغییر کرده وغالبا غیر پینگ پنگی می باشند اما بابادی وند بعنوان عضو کمیته مربیان در سمت خود ابقا شد.به نظر می رسد که زور زارع پور به تغییر دادن بابادی وندنرسیده زیرامطمئنا ارتباط نزدیک بابادی وند و بدیعی فراتر از قدرت زارع پور در این فدراسیون می باشد.

    پوران رحیمی و نصیبه هروی نمایندگان داوری کشورمان هستند که  به این مسابقات اعزام خواهند شد.

    از مدتها پیش تمام شدن سوخت تنیس روی میز کشور را با شرایط ومدیریت فعلی پیش بینی میکردیم اما طبق معمول کسی گوشش بدهکار نبود!وعاشقان سفرهای بادآورده به فکر سفرهای متعدد و پر کردن رزومه توخالی خود بودند.رزومه ای که در سرتاسر آن حتی یک بازیکن مبتدی دیده نمی شود!!!

    ختم کلام این که مربیان داخلی کشور برای مسابقات داخل کشور آن هم بصورت نسبی خوب بوده(تازه نه همه آنان) وبرای مسابقات بین المللی وبرون مرزی افاقه نخواهند نمود وتنها را چاره گرچه درحال حاضر بسیار دیر شده است استخدام تمام وقت مربی طراز اول خارجی است.

    همچنان اعتقاد داریم که در تنیس روی میز ایران بجزیک بازیکن هیچ چیزی برای آن باقی نمانده و تمام هیاهوها برای هیچ واز جمله بلوف زدن ووقت سوزی می باشد.

    در خاتمه برای تیمهای ملی کشورمان آرزوی موفقیت داریم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیش بینی و بررسی تیمها ونفرات اعزامی به مسابقات آسیایی قطر"
    تازه ترین اخبار