امروز: یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۵۷:۱۹  آخرین بروزرسانی : شهریور ۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46101
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   بازیکن تنیس روی میز فولاد ماهان سپاهان گفت: تمرینات و اردوهای مداوم و منظم در کنار همبستگی بین بازیکنان و کادر فنی باعث کسب عنوان قهرمانی توسط بانوان تیم فولاد ماهان سپاهان در لیگ برتر تنیس روی میز است.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،منصوره رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در…

     

    بازیکن تنیس روی میز فولاد ماهان سپاهان گفت: تمرینات و اردوهای مداوم و منظم در کنار همبستگی بین بازیکنان و کادر فنی باعث کسب عنوان قهرمانی توسط بانوان تیم فولاد ماهان سپاهان در لیگ برتر تنیس روی میز است.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،منصوره رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون دلایل قهرمانی تیم فولاد ماهان سپاهان در مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان اظهار کرد: یکی از دلایل مهم کسب قهرمانی در لیگ برتر تنیس روی میز بانوان کشور داشتن بازیکنان خوب در تیم فولاد ماهان سپاهان و داشتن تمرینات منظم ومستمر است، ما تقریبا برای همه بازی های مهم خود در خانه تنیس اصفهان اردو داشتیم.

     

    وی ادامه داد: ما برای بازی آخر ۱۱ روز کامل در اردوی شبانه روزی بودیم و حتی خانواده های خود را نیز ندیدم و این تمرینات خوب و همدلی و همبستگی موجود بین بازیکنان در موفقیت و کسب عنوان قهرمانی بسیار به ما کمک کرد و باعث شد که ما در طول بازی ها موفق به کسب پیروزی در مقابل همه تیم ها شویم و در کارنامه خود هیچ گونه باختی را نداشته باشیم.

     

    بازیکن تنیس روی میز فولاد ماهان بیان کرد: این هیئت در ماه‌های گذشته بسیار فعال تر و تمرینات بسیار منظم و بهتر شده است و هیئت تنیس روی میز استان اصفهان از جایگاه ۱۶ در کشور به جایگاه سوم ارتقاء پیدا کرد و اردوهایی که در زمینه تیم ملی و بازی های لیگ در اصفهان برپا می شود بسیار بیشتر شده است.

     

    وی گفت: در سال های قبل تعداد تیم های شرکت کننده بسیار کم بود و اسپانسرها بسیار کم بودند و بازیکنان از نظر مالی بسیار کم تامین می شدند، اما با ورود فولاد ماهان وضعیت بهتر شده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "منصوره رضایی:امیدوار به ادامه روند پیشرفت در تنیس روی میز اصفهان هستم"
    1. سمانه رحیمی گفت:

      تبریک مهربان.. پاینده و پیروز باشی.


    تازه ترین اخبار