امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۲:۳۴  آخرین بروزرسانی : شهریور ۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46167
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: برنامه‌ریزی مسئولان فدراسیون شرایط را طوری کرده است که بی‌انگیزه شده‌ام و تمریناتم جدی نیست.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق‌پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات دسته برتر تنیس روی میز کشور اظهار داشت:…

     

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: برنامه‌ریزی مسئولان فدراسیون شرایط را طوری کرده است که بی‌انگیزه شده‌ام و تمریناتم جدی نیست.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق‌پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات دسته برتر تنیس روی میز کشور اظهار داشت: تمرین می‌کنم آما نه به طور جدی و دلیل آن هم این است که انگیزه لازم را ندارم و آسیب‌دیدگی کتف هم مزیت بر علت است. البته چندان برایم مهم نیست و می‌دانم که با همین سطح از آمادگی هم در دسته برتر باقی بمانم.

     

    وی ادامه داد: برای مسابقاتی که لازم باشد تمریناتم را جدی‌تر برگزار می‌کنم و با ۱۰۰ درصد آمادگی رقابت خواهم کرد. در مجموع این رقابت‌ها برایم اهمیت چندانی ندارد.

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران عنوان کرد: در حال حاضر ورزش ایران بلاتکلیف است و تنیس روی میز هم جزئی از آن است و نمی‌توان انتظار زیادی داشت. برنامه خاصی برای این رشته وجود ندارد و باری به هر جهت حرکت می‌کنیم. در مسابقات آسیایی و جهانی پتانسیل خودم را دیدم و اگر یک برنامه‌ریزی سالانه داشته باشیم هرگز در آن مسابقات بازنده نمی‌شویم.

     

    وی تاکید کرد: متاسفانه در اینجا برنامه‌ریزی ماهانه و هفتگی هم وجود ندارد چه برسد به بلند مدت. در حال حاضر فصل وزنه زدن است، اما به یک‌باره اعلام کردند مسابقات دسته برتر برگزار می‌شود؛ این چه نوع برنامه‌ریزی است؟ این برنامه‌ریزی نه تنها به ورزشکار کمک نمی‌کند، بلکه احتمال آسیب‌دیدگی را هم افزایش می‌دهد.

     

    بازیکن فصل گذشته پتروشیمی بندرامام در پاسخ به این سوال که برای فصل آینده مذاکراتی داشته‌ای یا خیر، گفت: این هم یک بحث بسیار مهم است که مدیران فدراسیون به آن توجه نمی‌کنند. باشگاه خوب تیم ملی خوب می‌سازد، اما برای ما اینطور نیست. در حال حاضر هیچ باشگاهی وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست و نمی‌دانیم باید چه کار کنیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اخلاق پسند:بی‌انگیزه‌ام / برنامه سالانه که هیچ، ماهانه و هفتگی هم نداریم"
    تازه ترین اخبار