امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۵:۳۵  آخرین بروزرسانی : شهریور ۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46169
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات اوپن بین المللی حلبچه عراق با قهرمانی تیمهای سوئدی در بخش تیمی پیگری شد. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با پایان یافتن مسابقات تیمی اوپن بین المللی حلبپه عراق سوئدی ها صاحب قهرمانی شدند. در بخش تیمی جوانان پسر تیم سوئد الف و تیم مشترک مصر و اردن به فینال راه…

    مسابقات اوپن بین المللی حلبچه عراق با قهرمانی تیمهای سوئدی در بخش تیمی پیگری شد.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با پایان یافتن مسابقات تیمی اوپن بین المللی حلبپه عراق سوئدی ها صاحب قهرمانی شدند.

    در بخش تیمی جوانان پسر تیم سوئد الف و تیم مشترک مصر و اردن به فینال راه یافتند که در نتیجه این تیم سود بود که با غلبه میلیمتری بر حریف خود به موفق به مقام قهرمانی گردید.

    در این دیدار ابتدا تیم مشترک مصر و اردن با نتیجه ۲برصفر از تیم سوئد جلو افتاد اما در نهایت با نتیجه ۳بر۲ مغلوب گردید.

    در بخش تیمی جوانان دختر نیز تیم سوئدومصر به فینال راه یافته که در نهایت این تیم سوئدی بود که با نتیجه نزدیک ۳بر۲ پیروز شد و برسکوی قهرمانی ایستاد.

    در این دیدار نیز همانند دیدار فینال جوانان پسر تیم مصر بانتیجه ۲برصفر از حریف سوئدی خود جلو افتاد اما در نهایت با نتیجه ۳بر۲ شکست خود.

    در بخش تیمی نوجوانان پسر تیمهای سوئد الف و عراق الف به فیتال راه یافته که در نتیحه این تیم سوئد بود که با نتیجه پایاپای ۳بر۲ پیروز گشته و برسکوی قهرمانی بایستد.

    گفتنی است مسابقات انفرادی این رقابتهااز امروز صبح آغاز خواهد شد.

    توضیح مدیر سایت:

     چنانچه یک برنامه ریزی درست برای آینده سازان تنیس روی میز کشور می شد و نمایندگان کشورمان می توانستند در این مسابقات شرکت نمایند قطعا خروجی قابل قبولی برای آنان به ثبت می رسید.فراموش نکنیم که بیشتر بازیکنان رده های پایه کشور از مسابقات قبلی عراق که در سلیمانیه برگزار گردید صاحب رنکینگ جهانی شدند.

    بسادگی میتونستیم تیمهای دوم ملی نوجوانان وجوانان دختر و پسر را راهی این مسابقات نماییم.

    متاسفانه اینگونه موارد نشان دهنده این است که کسی به فکر رده های پایه در تنیس روی میز کشور نمی باشد و هم و غم مسئولان ژست گرفتن با نوشاد عالمیان  می باشد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اوپن پینگ پنگ بین المللی حلبچه عراق/قهرمانی سوئدی ها در تیمی"
    تازه ترین اخبار