امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۳:۵۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46185
    ارسال خبر چاپ خبر
  •      مسابقات لیگ تنیس روی میز در حالی امسال وارد بیست و دومین سال برگزاری می‌شود که طی مدت زمان تعیین شده برای ثبت‌نام متقاضیان، تنها دو تیم اعلام آمادگی کردند که از میان آنها هم فقط یکی با پرداخت ورودیه حضور خود را قطعی کرده است. در این شرایط، برگزاری مسابقات با تاخیر…

     mehr

     

     مسابقات لیگ تنیس روی میز در حالی امسال وارد بیست و دومین سال برگزاری می‌شود که طی مدت زمان تعیین شده برای ثبت‌نام متقاضیان، تنها دو تیم اعلام آمادگی کردند که از میان آنها هم فقط یکی با پرداخت ورودیه حضور خود را قطعی کرده است. در این شرایط، برگزاری مسابقات با تاخیر چند ماهه مواجه خواهد شد.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار مهر، سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری فصل جدید مسابقات لیگ که بیست و دومین دوره آن به حساب می‌آید، طی اطلاعیه‌ای به ۶ تیم شرکت کننده در فصل گذشته مسابقات باشگاهی و دیگر باشگاه‌های فعال در تنیس روی میز از آنها خواست حداکثر تا ۳۱ مردادماه برای اعلام آمادگی و ثبت‌نام حضور در این دوره از رقابت‌ها اقدام کنند.

     

    اطلاعیه سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز اواخر اردیبهشت‌ماه در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفت اما طی مدت زمان تقریبا سه ماهه، تنها دو تیم اقدام به اعلام آمادگی کردند که البته اعلام آمادگی یکی از آنها هم به صورت نصفه و نیمه انجام شد چون بدون پرداخت ورودیه و تنها به صورت شفاهی بود.

     

    این در حالی است که فصل گذشته رقابت‌های لیگ تنیس روی میز با حضور ۶ تیم برگزار شد اما از میان آنها فقط پتروشیمی، نایب قهرمان فصل گذشته حضور خود را در این دوره از مسابقات قطعی کرده است. این تیم برخلاف سال گذشته که چند روز مانده به آغاز مسابقات به جمع شرکت کنندگان پیوست، برای مسابقات امسال علاوه بر اعلام آمادگی، ورودیه ۸ میلیون تومانی را هم پرداخت کرده و اینگونه حضور خود را قطعی کرده است.

     

    البته همدانی‌ها که سال گذشته با نام علیصدر در مسابقات شرکت کرده و در رده ششم قرار گرفتند نیز برای مسابقات فصل جدید اعلام آمادگی کردند اما هنوز ورودیه لازم را پرداخت نکرده‌اند. در این میان از دیگر تیم‎های شرکت کننده در لیگ ۹۱ یعنی دانشگاه آزاد، نفت سپاهان و پتروشیمی نوری همدان که به ترتیب در رده‌های سوم تا چهارم قرار گرفتند خبری نبوده است.

     

    حتی بانک دی که سال پیش با در اختیار گرفتن بازیکنانی مانند برادران عالمیان و انعقاد قراردادهای بالا با آنها، در نخستین سال حضورش در مسابقات لیگ به عنوان قهرمانی دست یافت، هم برای امسال هیچ اقدامی حتی در حد اعلام شفاهی انجام نداده است.

     

    به نظر می‌رسد تغییرات دولتی و انتصاب‌های جدیدی که در بخش‌های مختلف انجام شده است، یکی از دلایل اصلی عادم اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ ۹۲ تنیس روی میز باشد و این تا حدی طبیعی است که مسئولان تیم‌ها در انتظار مشخص شدن وضعیت خود و نهادهای مربوطه باشند تا بتوانند در مورد حضور یا عدم حضورشان تصمیم گیری کنند.

     

    به طور حتم اگر تیم‌های شرکت کننده در مسابقات تنیس روی میز از بخش خصوصی بودند الان وضعیت این رقابت‌ها و تیم‌های شرکت کننده در آن واضح‌تر از این بودکه طی سه ماه از میان ۶ تیم فقط دو تیم اعلام آمادگی کردند که از میان آنها هم فقط یکی با پرداخت ورودیه حضور خود را قطعی کرده است.

     

     

     

    اطلاعیه دوباره برای اعلام آمادگی تیم‌ها

    در هر صورت با این شرایط فعلا وضعیت برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز و اینکه این رقابت‌ها چه زمانی آغاز شود، مشخص نیست مگر اینکه تیم‌ها و مسئولان‌شان به دومین نامه سازمان لیگ فدراسیون پاسخ دهند و وضعیت خود را برای حضور در مسابقات مشخص کنند.

     

    با توجه به گذشت سه روز از پایان مهلت تعیین شده برای اعلام آمادگی تیم‌ها، سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز طی نامه‌ای مجدد از باشگاه‌ها خواسته تا در صورت آمادگی شرکت در مسابقات آن را به این سازمان اعلام کنند که در این صورت هم مسابقات با تاخیر چند ماهه آغاز خواهد شد.

     

    داریوش ضرغام‌پور، رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید اعلام آمادگی تنها دو تیم برای حضور در فصل جدید مسابقات گفت: روز گذشته نامه دیگری را برای ارسال به ۶ تیم‌ شرکت کننده در فصل گذشته رقابت‌ها و همچنین دیگر باشگاه‌ها تهیه کردیم تا در صورت تمایل به شرکت در مسابقات آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کنند.

     

    وی با تاکید بر اینکه پتروشیمی ورودیه لازم برای مسابقات را هم پرداخت کرده، در مورد همدان دیگر تیمی که برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی کرده است، اظهار داشت: همدان امسال با نام علیصدر در مسابقات شرکت نمی‌کند. نام این تیم تا زمان مشخص شدن وضعیت اسپانسر هیات تنیس روی میز همدان است.

     

    رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه پیش از این قصد داشتیم اواخر شهریور ماه فصل جدید مسابقات تنیس روی میز را آغاز کنیم، خاطرنشان کرد: با این اوصاف امکان برگزاری مسابقات در موعد مقرر نیست. باید بدانیم تعداد متقاضیان شرکت در مسابقات چند تیم است تا بر اساس آن بتوانیم زمان و چگونگی مسابقات را مشخص کنیم.

     

    وی در مورد تعداد تیم‌های شرکت کننده در مسابقات باشگاهی افزود: حداقل حضور ۶ تیم لازم است تا بتوانیم فصل جدید مسابقات را برگزار کنیم، معمولا این رقابت‌ها را با حداکثر ۸ تیم برگزار می‌کنیم اما فعلا برای ما مهم رسیدن به حداقل تعداد تیم‌های شرکت کننده است.

     

    ضرغام‌پور همچنین گفت: به طور حتم تغییرات و جابجایی‌هایی که در دولت انجام شده بی‌تاثیر در عدم اعلام آمادگی تیم‌ها نیست. قطعا مسئولان تیم‌ها منتظرند تا مدیران بالایی در محل کارشان مستقر شوند تا بتوانند مجوز لازم را برای شرکت در مسابقات بگیرند.

    توضیح مدیر سایت:

    هشت میلیون تومانی که برای زارع پور به اندازه ۸۰ میلیون تومان ارزش داشت!

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آمادگی تنها دو تیم برای حضور در لیگ تنیس روی میز!(توضیح مدیر سایت)"
    1. محمدی گفت:

      جا دارد از زحمات مدیریت سایت که نقش بسیار زیادی در رساندن اخبار پینگ پنگی دارندنهایت تشکر رابنماییم


    تازه ترین اخبار