امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۱:۴۵  آخرین بروزرسانی : شهریور ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46190
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     ملی‌پوش تنیس روی میز جوانان گفت: در یک سال گذشته در هیچ مسابقه برون‌مرزی شرکت نکرده‌ام و همین موضوع باعث افت رنکینگم شده است.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،پوریا عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آمادگی‌اش برای حضور در رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا اظهار…

     

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز جوانان گفت: در یک سال گذشته در هیچ مسابقه برون‌مرزی شرکت نکرده‌ام و همین موضوع باعث افت رنکینگم شده است.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،پوریا عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آمادگی‌اش برای حضور در رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا اظهار داشت: همه چیز خوب است و تمرینات‌مان هم منظم دنبال می‌شود، این پنجمین مرحله اردویمان است و روز چهارشنبه هم به مسابقات که در کشور قطر برگزار می‌شود، اعزام خواهیم شد.

     

    وی ادامه داد: متاسفانه هیچ مسابقه‌ای برای آمادگی بیشتر برای این رقابت‌ها نداشتیم و اگر این اتفاق می‌افتاد با شرایط بهتری اعزام می‌شدیم. فدراسیون علت این کار را نداشتن بودجه عنوان می‌کند.

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: در یک سال گذشته در هیچ مسابقه بین‌المللی شرکت نکرده‌ام و در حال حاضر نمی‌توانم از خودم ارزیابی خوبی داشته باشم. قرار بود در پروتورهای لهستان، کرواسی و تایوان شرکت کنم که همه اینها به دلیل بی پولی لغو شد.

     

    وی در مورد ارزیابی حریفان آسیایی عنوان کرد: بازیکنان چینی و کره‌ای و دیگر کشورهای شرق آسیا حریفان قدرتمندی هستند که کارمان را سخت می‌کند. همان‌طور که گفتم به دلیل اینکه از وضعیت آمادگی‌ام اطلاعی ندارم، نمی‌توانم بگویم چه نتیجه‌ای می‌گیرم.

     

    عمرانی در خصوص رنکینگش هم اظهار داشت‌: به دلیل اینکه یک‌سال در مسابقه‌ای شرکت نکرده‌ام، رنکینگم پایین آمده است و اگر تا چند روز دیگر اعزام نشوم، از رده‌بندی خارج خواهم شد.

     

    وی در خصوص اینکه مسابقات دسته برتر همزمان با رقابت‌های آسیایی است و وضعیتش در این مورد چطور خواهد بود؟ گفت: فدراسیون باید در این زمینه تصمیم بگیرد.

     

    نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در بخش‌های انفرادی، دو نفره و تیمی هشتم تا دوازدهم شهریور ماه به میزبانی قطر و در سالن الغرافه دوحه برگزار می‌شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پوریا عمرانی:در یک‌سال گذشته هیچ مسابقه بین‌المللی نرفته‌ام/ از آمادگی‌ام اطلاعی ندارم!"
    تازه ترین اخبار