امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۵:۱۴  آخرین بروزرسانی : شهریور ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46210
    ارسال خبر چاپ خبر
  • یک کارشناس پینگ پنگ می گوید اگر صحبت مسوولان فدراسیون در دوسال گذشته را مرور کنیم می بینیم که گفته شده در بازی های آسیایی روی سکو خواهیم رفت اما تنها صحبت کردن ملاک نیست بلکه باید در اجرا، برنامه ای مفید وجود داشته باشد و برای موفقیت نیاز به یک مدیریت خوب است.  …

    یک کارشناس پینگ پنگ می گوید اگر صحبت مسوولان فدراسیون در دوسال گذشته را مرور کنیم می بینیم که گفته شده در بازی های آسیایی روی سکو خواهیم رفت اما تنها صحبت کردن ملاک نیست بلکه باید در اجرا، برنامه ای مفید وجود داشته باشد و برای موفقیت نیاز به یک مدیریت خوب است.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدباقرپسران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره عملکرد تیم ملی پینگ پنگ نوجوانان در بازی های آسیایی نوجوانان گفت: من مصاحبه مربی را خواندم و آن طور که به نظر می رسید، مربی تیم ملی از عملکرد شاگردانش دراین رقابت ها رضایت داشت. اما این که تنها یک بازیکن به جمع ۱۶ نفر نهایی راه پیدا می کند نشان دهنده آن چیزی است که از قبل داشته‌ایم. باید دید که ما این تیم را با چه پشتیبانی به این رقابت ها اعزام کردیم. هر چند تیم ملی نوجوانان اردو داشت اما حریف تمرینی خارجی نداشته و در مسابقات کمی هم شرکت کرده است. همین موضوع باعث می شود که انتظارخاصی از تیم نوجوانان نداشته باشیم.

     

     

     

    وی ادامه داد: برای آن که تیم ملی قدرتمندی را در رده نوجوانان داشته باشیم،باید مسابقات بین المللی برای آن ها تدارک دیده شود چون پتانسیل خوبی در این رده وجود دارد. اما فکر می کنم که آماده سازی خوبی برای این رده انجام نشد. معتقدم که امکان به دست آوردن عنوان قهرمانی در رده های پایه برای ما راحت تر است اما رسیدن به چنین موفقیتی نیازمند تدارکات درست از سوی مسوولان است.

     

     

     

    این کارشناس پینگ پنگ به عملکرد بانوان در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: باید سوال کرد که آیا در یکسال گذشته دختران نوجوان و جوانان ما به مسابقه بین المللی اعزام شده اند؟ ما حتی در بزرگسال هم به جز مسابقات آسیایی رقابت بین المللی برای بانوان نداشتیم چه برسد به رده نوجوانان و جوانان. مطمئن هستم اگر در رده نوجوانان برنامه ریزی ها منسجم تر باشد بیشتر می توانیم نتیجه بگیریم.

     

     

     

    پسران در پاسخ به این که با نتیجه تیم پینگ پنگ نوجوانان در بازی های نانجینگ آیا باید برای آینده ورزش پینگ پنگ نگران بود؟ گفت: ما سه چهار سال است که نگران آینده پینگ پنگ هستیم. چون در این مدت فدراسیون بیشتر نگران مصاحبه ها و گلایه‌هایی بود که بازیکنان از شرایط موجود داشتند و بیشتر شاهد درگیری با بازیکنان، محرومیت و تعویض های متعدد بوده ایم. حتی ثباتی در برخی از پست های مدیریتی فدراسیون وجود نداشته است. این بدان معنا نیست که هیچ کاری در فدراسیون انجام نشده اما آنطور که باید مثمر ثمر نبوده است.

     

     

     

    سرمربی تیم پینگ پنگ دانشگاه آزاد افزود: اگر صحبت مسوولان فدراسیون در دوسال گذشته را مرور کنیم می بینیم که گفته شده در بازی های آسیایی روی سکو خواهیم رفت اما تنها صحبت کردن ملاک نیست بلکه باید در اجرا برنامه ای مفید وجود داشته باشد که برای موفقیت نیاز به یک مدیریت خوب است.

     

     

     

    وی ادامه داد: به هر دلیل نوشاد عالمیان به عنوان یک پدیده در پینگ پنگ ایران موفق بوده و خود رابه رده ۴۷ دنیا رسانده است اما اگر نگاهی به مسابقات آسیایی داشته باشیم باید حداقل با این پتانسل عنوان هفتمی را در آسیا به دست می آوردیم اما در شرایطی به جمع هشت تیم اول راه پیدا کردیم که کره شمالی در این دوره حضور نداشت یعنی تفاوتی نسبت به دوره قبل نداشتیم و باز هم مقابل هند باختیم.

     

     

     

    پسران افزود: در دوره قبل این رقابت ها نوشاد عالمیان دو برد را مقابل هند داشت اما این بار تنها یک پیروزی مقابل حریف هندی اش به دست آورد در حالی که عملکرد نوشاد در چند سال اخیرقابل توجه بوده است پس چرا ما مقابل حریف قدیمی خود دوباره شکست می خوریم؟ آیا هندی ها تا این اندازه پیشرفت کرده اند؟

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "محمدباقر پسران:نگران آینده پینگ پنگ ایران هستیم!"
    تازه ترین اخبار