امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۳:۰۲  آخرین بروزرسانی : شهریور ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46219
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: به تازگی گچ پایم را باز کرده‌ام و احتمال دارد در مسابقات دسته برتر شرکت نکنم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهران احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات دسته برتر تنیس روی میز گفت:…

     

     

    ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: به تازگی گچ پایم را باز کرده‌ام و احتمال دارد در مسابقات دسته برتر شرکت نکنم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهران احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات دسته برتر تنیس روی میز گفت: به دلیل اینکه مچ پایم به دلیل کشیدگی تاندون در گچ بود ، یک ماه و نیم استراحت داشتم و تنها ۳-۴ روز است که تمریناتم را آغاز کرده‌ام و آمادگی چندانی ندارم و نمی‌توانم فشار زیادی بیاورم.

     

    وی ادامه داد: صحبتی با مسئولان فدراسیون داشتم که اگر صلاح بدانند در این رقابت‌ها شرکت نکنم و قرار است کمیته فنی در این خصوص تصمیم‌گیری کند. من مشکل بازی کردن ندارم و تنها می‌ترسم که به مچ پایم فشار بیاید. البته دکتر هم گفته است که نباید بازی کنم.

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: صحبت‌هایی را با سرمربی تیم ملی داشتم که اگر امکان داشته باشد این مسابقات یک هفته با تاخیر برگزار شود تا هم من و هم پوریا عمرانی که به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شود بتوانیم خود را برسانیم که امیدوارم موافقت کنند.

     

    وی در مورد اینکه فعالیت باشگاهش به چه شکل است، گفت: من این باشگاه را تاسیس کردم تا به بازیکنان پایه تنیس روی میز را به صورت آکادمیک آموزش دهم و امیدوارم بتوانیم با این کار کمک خوبی به این رشته بکنم.

     

    مسابقات دسته برتر تنیس روی میز نهم و دهم شهریورماه برگزار می‌شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احدی:شاید در مسابقات دسته برتر شرکت نکنم"
    1. زند باد آقای احدی

      شما جاودانه هستید در این رشته


    تازه ترین اخبار