امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۷:۰۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46283
    ارسال خبر چاپ خبر
  • حمیدرضا طاهرخانی و امین میرالماسی ، دو تن از پینگ پنگ بازان ملی پوش بودند که روز گذشته برای تمرین به آکادمی پینگ پنگ رفتند، اما با این که هماهنگی‌های لازم را با سرمربی تیم ملی داشتند اجازه تمرین در این سالن به آنها داده نشد.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ…

    حمیدرضا طاهرخانی و امین میرالماسی ، دو تن از پینگ پنگ بازان ملی پوش بودند که روز گذشته برای تمرین به آکادمی پینگ پنگ رفتند، اما با این که هماهنگی‌های لازم را با سرمربی تیم ملی داشتند اجازه تمرین در این سالن به آنها داده نشد.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمیدرضا طاهر خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اجازه ندادن به ملی‌پوشان برای تمرین در سالن آکادمی پینگ‌پنگ گفت: روز گذشته با میرالماسی برای تمرین به آکادمی پینگ‌پنگ رفته بودیم و حتی قبل از آن با علیدخت، سرمربی تیم ملی هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم. اما زمانی که به آکادمی رفتیم مسئول سالن اجازه تمرین به ما را نداد و عنوان کرد که باید با آقای جان نثار هماهنگ کنیم.

     

     

     

    وی ادامه داد: این در حالی است که ما با سرمربی تیم ملی هماهنگی‌های لازم را انجام داده بودیم و پس از آن به آکادمی رفتیم. به هر حال فکر می‌کنم علیدخت به عنوان سرمربی باید آنقدر اختیار داشته باشد که این اجازه را بدهند تا دو پینگ‌پنگ باز که در دسته برتر هستند بتوانند در آکادمی پینگ‌پنگ تمرین کنند.

     

     

     

    وی افزود: شنیدم که گفته‌اند به دلیل اردوی جوانان در سالن آکادمی اجازه حضور به ما داده نشده است، اما تمرین صبح اردوی تیم ملی جوانان تعطیل بود و این سالن خالی بوده است.

     

     

    طاهرخانی خاطر نشان کرد: پیش از این چند روزی تمرین در آکادمی داشتم و هماهنگی‌هایی هم صورت گرفته بود، این بار نمی دانم چه مشکلی وجود داشت که در سالن تمرین کنیم. در گذشته هم چنین مشکلی برای مهران احدی به وجود آمده بود و ما جلسه‌ای را با زارع پور، رییس فدراسیون داشتیم و درخواست کردیم که حداقل سالن آکادمی در اختیار ملی‌پوشان برای تمرین قرار بگیرد و این مشکل هم تا حدودی برطرف شده بود، اما باز این اتفاق افتاد و نتوانستیم روز گذشته در آکادمی تمرین کنیم. این در شرایطی است که فرصت چندانی تا مسابقات دسته برتر نداریم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیرغم هماهنگی با سرمربی تیم ملی صورت گرفت/ورود ممنوع آکادمی پینگ پنگ برای ملی پوشان"
    تازه ترین اخبار