امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۳:۳۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46298
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ۱۹دوره مسابقات نوجوانان وجوانان آسیا در دوحه قطر با قرعه کشی بخش تیمی ادامه یافت و تیمهای شرکت کننده حریفان خود را شناختند. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،قرعه کشی بخش تیمی آقایان و بانوان انجام شد و بازیکنان کشورمان حریفان خود را شناختند. در بخش نوجوانان پسر: در این بخش تیمهای…

    Untitled

    ۱۹دوره مسابقات نوجوانان وجوانان آسیا در دوحه قطر با قرعه کشی بخش تیمی ادامه یافت و تیمهای شرکت کننده حریفان خود را شناختند.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،قرعه کشی بخش تیمی آقایان و بانوان انجام شد و بازیکنان کشورمان حریفان خود را شناختند.

    1

    در بخش نوجوانان پسر:

    در این بخش تیمهای شرکت کننده در چهار گروه سه وچهار تایی تقسیم شده اند. تیم جوانان پسرمان در گروه ۲ با کشورهای ژاپن و سریلانکا همگروه شده است.تیم جوانان پسر کشورمان امروز بوقت مخلی راس ساعت ۱۳ بر روی میز شماره ۸ با تیم سریلانکا روبرو خواهد شد.مسابقه بعدی جوانان پسرمان فردا راس ساعت ۹ صبح بر روی میز شماره ۸ با تیم قدرتمند ژاپن خواهد بود.

    صل جدول های این رقابتها در ادامه آمده است:

    CBT-GROUPS-1 CBT-GROUPS-2 CBT-GROUPS-3 CBT-GROUPS-4

    2

    در بخش جوانان پسر:

    در این بخش تیمها در چهار گروه سه و چهارتایی تقسیم شده که تیم کشورمان در گروه شماره چهار با سه تیم آسان قزاقستان وماکائو و یمن همگروه شده است که به نظر می رسد برای صعود به دور بعدی مشکلی نداشته باشد.

    تیم ملی جوانان پسرمان در اولین دیدار خود باید راس ساعت ۹ بوقت محلی بر روی میز شماره ۵ به مصاف یمن برود.دیدار دوم ملی پوشان کشورمان برابر تیم ملی ماکائو راس ساعت۱۵ برروی میز شماره ۵ می باشد. دیدار سوم تیم ملی جوانان پسر کشورمان امروز راس ساعت ۱۹ بر روی میز شماره ۵ می باشد.

    در ادامه جدولهای این رده آمده است:

    JBT-GROUPS-1 JBT-GROUPS-2 JBT-GROUPS-3 JBT-GROUPS-4

    4

    جدول نوجوانان دختر:

    در این بخش تیمها به چهار گروه سه تیمی تقسیم شده اند. تیم ملی نوجوانان دختر کشورمان در گروه شماره ۴ با تیمهای  تایلند و قزاقستان همگروه شده است. اولین دیدار نوجوانان دختر کشورمان امروز راس ساعت ۱۳ بوقت محلی  با تیم ملی قزاقستان بر روی میز شماره ۱ انجام خواهد شد.

    دومین دیدار بازیکنان نوجوان دختر کشورمان فردا راس ساعت ۹ بر روی میز شماره ۱ با تایلند خواهد بود.

    گفتنی است که تیم ملی جوانان دختر بدلیل نتیجه گیری صد درصدی تیم نوجوانان دختر تضعیف ودستخوش تغییراتی شده بود.

    اصل جدولهای این رده در ادامه آمده است:

    CGT-GROUPS-1 CGT-GROUPS-2 CGT-GROUPS-3 CGT-GROUPS-4

    3

    جدول جوانان دختر:

    در بخش جوانان دخترتیمها در چهار جدول سه و چهار تیمی تقسیم شده اند.

    در جدول یک این بخش تیمهای:۱- کره شمالی۲-تایلند۳-ترکمنستان قرار دارند

    تیم ملی جوانان دختر کشورمان در جدول شماره  ۲ این رقابتها با کشورهای:۱-ژاپن۲-ایران۳-قطر  همگروه شده است . تیم ملی جوانان دخترمان در بازی اول خود راس ساعت ۹ صبح با تیم ملی قطر بر روی میز شماره چهار روبرو خواهد شد. دیدار دوم تیم ملی جوانان دخترمانبرابر ژاپن  امروز عصرراس ساعت ۱۹ برروی میز شماره ۴ می باشد.

    JGT-GROUPS-1 JGT-GROUPS-2 JGT-GROUPS-3 JGT-GROUPS-4

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "۱۹دوره مسابقات پینگ پنگ آسیایی –دوحه قطر/انجام قرعه کشی وشناخت حریفان(۲)"
    تازه ترین اخبار