امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۱:۱۲  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4630
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بعداز مدتها فراز ونشیب درتنیس روی میز کشور وکشمکشهای فراوان بین معترضین  ومدیریت فدراسیون ظاهرا حکایت همچنان باقی است. آقای وزیر: کسی منکر مشکلات ونقصانها نیست ؛چنانچه ریاست محترم فدراسیون بارها و بارهادر رسانه های جمعی وهمچنین صدا وسیما به این نکته  اذعان نمودند. درمدت این دوماه که از شروع   نابسامانی واختلاف در پینگ پنگ…

    بعداز مدتها فراز ونشیب درتنیس روی میز کشور وکشمکشهای فراوان بین معترضین  ومدیریت فدراسیون ظاهرا حکایت همچنان باقی است.
    آقای وزیر: کسی منکر مشکلات ونقصانها نیست ؛چنانچه ریاست محترم فدراسیون بارها و بارهادر رسانه های جمعی وهمچنین صدا وسیما به این نکته  اذعان نمودند.
    درمدت این دوماه که از شروع   نابسامانی واختلاف در پینگ پنگ می گذرد مسئولین فدراسیون هم وغم خود را برای بدست آوردن دل معترضین  متمرکز کرده اما کمترین نتیجه ای نگرفته اند.واقعیت این است که مسئولین فدراسیون دست به هرکار ی  که بزنند توسط یک سیستم که منبع ونیت آن اندک اندک مشخص می شود متهم ومورد انتقاد و جوسازی می شوند.
    آقای وزیر:بطور مثال فرض بفرمایید که رئیس فعلی فدراسیون تغییر کرده و دیگری جایگزین ایشان گردیده است ؛از شما میپرسیم چه ضمانتی برای عدم تکرار این مشکلات درجامعه تنیس روی میز وجود دارد؟آیا شما بعنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه ورزش تضمین میکنید که بازهم بنا به هر دلیلی  عده ای بعنوان معترض  این مشکلات را تکرار نکنند؟
    دردوماهی که برمسئولین تنیس روی میز کشور گذشته است سخت ترین ؛پرتنش ترین وخصوصا پیچیده ترین دوران برای آنان بوده است.مسلما وقتی کسی آرامش فکری و ذهنی نداشته باشد؛وقتی کسی را به هر دلیل منطقی و غیر منطقی بافشارمعقول و نامعقول مواجه کنند؛وقتی یک عده با سایتها ومنابع و روابط خود بصورت ناجوانمردانه  روز پینگ پنگ را چون شب سیه میکنند؛وقتی به مسئولین فدراسیون کمترین مجالی برای کاراصولی داده نمی شود؛وقتی بصورت مرتب درسایتها و خبرهای خود بجای خبررسانی شفاف و منصفانه   ونقد ؛همواره غوغاسالاری وفرافکنی  جوسازی تلقین می شود،وقتی ….
    آقای وزیر:حداقل شما منصفانه قضاوت کنید…مگر می شود با این همه غوغا وفشار وایجاد بحران وشایعه  وباوجود اهرمهای پرفشاری که با سفره پینگ پنگ صاحب نام ونانی شده اندهمه کارها بصورت منطقی انجام شود؟
    آقای وزیر:آیا خبردارید که  عده ای در فدراسیون فقط دنبال سهم خواهی نامشروع هستند؟به اعتقاد این افراد یا باید خودشان باشند یاهیچکس دیگری نباید باشد؟آیا این منطق وعدالت است؟
    برخی از کسانی که امروزه دم از( ال و بل) میزنند بدون تربیت حتی یک بازیکن مبتدی آن هم با روابط  , یک شبه صاحب نام کارشناسی و مربیگری و …فلان شده اند…
    دیگران هم حق دارند پینگ پنگ بازی کنند آیا همه پینگ پنگ کشور شما هستید؟وکسی دیگری صاحب حق نیست؟
    آقای وزیر : بسیار ی از بازیکنان معترض  که خودرا پشت سر آن عده …پنهان کرده اند دررودربایستی وعمل انجام شده  قرار گرفته اند…برخی نیز فقط برای کسب قدرت و گرفتن مربیگری فلان باشگاه  دنبال جنجال بوده اند.
    آقای وزیر:متاسفانه امروزه در پینگ پنگ کشور  خراب کردن افراد عین آب خوردن شده وهمه چیز به نام انتقاد و خبررسانی شفاف تمام می شود؛در صورتیکه انتقاد اگر از نوع سازنده باشد  به خیر ختم خواهد شد نه به شر وبحران!
    مسئولین فدراسیون  اگر تیمی را به خارج از کشور اعزام کنند متهم میشوند ؛اگر هم تیمی را بنا به هر دلیل اعزام نکنند باز هم متهم هستند پس چه باید کرد؟…
    اگر قرار باشد ریاست فدراسیون دروزارت ورزش تردد نکندپس چه کسانی باید در این وزارت خانه رفت وآمد نمایند؟
    سرفرصت مابقی مطالب خواهد رسید
    اینهاکه برشمردم یک بوداز هزاران
    از طرف دلسوخته تنیس روی میز ایران
    این مطلب بصورت تایپ فینگلیشی  به آدرس سایت ارسال شده است
    قضاوت با شما
     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سخنی باوزیر محترم ورزش"
    تازه ترین اخبار