امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۵:۱۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4637
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ پری مرندی، رئیس انجمن تنیس روی میز دانش‌‌آموزان دختر  در مورد برنامه‌های انجمن تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر اظهار داشت: مسابقات بسیج دانش‌آموزی در رشته تنیس روی میز ۲۲ تا ۲۴ شهریورماه در مرکز تربیت معلم نسیبه تهران و مسابقات قهرمان کشوری نیز حدود یک ماه و نیم…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ پری مرندی، رئیس انجمن تنیس روی میز دانش‌‌آموزان دختر  در مورد برنامه‌های انجمن تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر اظهار داشت: مسابقات بسیج دانش‌آموزی در رشته تنیس روی میز ۲۲ تا ۲۴ شهریورماه در مرکز تربیت معلم نسیبه تهران و مسابقات قهرمان کشوری نیز حدود یک ماه و نیم گذشته در کرمان در مقاطع ابتدایی،‌ راهنمایی و دبیرستان برگزار شد.

    وی در ادامه به بحث استعدادیابی و فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه در مدارس کشور اشاره و خاطر نشان کرد: در بخش استعدادیابی تنها در سال گذشته فعالیت داشتیم، اما در سال جاری فعالیتی در این زمینه صورت نگرفته است.

    مرندی اضافه کرد: در سال گذشته نیز جشنواره‌ای در زمینه استعدادیابی برگزار شد و آزمون‌های عملی از دانش‌آموزان علاقه‌مند به رشته تنیس روی میز به عمل آمد و رتبه‌ها مشخص شد، اما متأسفانه در موضوع استعدادیابی کارهای اجرایی و عملیاتی صورت نگرفته است.

    * رئیس فدراسیون باید در زمینه تعامل فدراسیون تنیس روی میز با انجمن دختران دانش‌آموز پاسخگو باشد

    رئیس انجمن تنیس روی میز دانش‌‌آموزان دختر، همکاری فدراسیون تنیس روی میز را با این انجمن نامطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: انجمن تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر همکاری خاصی با فدراسیون نداشته است چراکه در این زمینه‌ برنامه‌ای نبوده است.

    وی ادامه داد: این سؤال را باید مسئولان فدراسیون تنیس روی میز پاسخ دهند که آیا با وزارت آموزش و پرورش در زمینه استعدادیابی دانش‌آموزان دختر و مسابقات تعاملی داشته‌اند یا خیر؟ من در سطحی نیستم که به این سؤال پاسخ دهم. رئیس فدراسیون تنیس روی میز باید در این مورد پاسخگو باشد.

    مرندی اضافه کرد: ما نیز دوست داریم که تعاملات فدراسیون و انجمن تنیس روی میز بیشتر باشد، اما تعاملی صورت نگرفته است و تعاملات بیشتر در زمینه‌های کاری بوده است. اینکه این تعاملات در رشته تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر شکل رسمی به خود بگیرد، نبوده است بنابراین وزارت آموزش و پرورش باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

    وی در پاسخ به این پرسش که عملکرد مسئولان انجمن تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر استان‌های سراسر کشور را چگونه ارزیابی می‌کنید؟، عنوان کرد: سیستمی وجود ندارد که بتوانیم عملکرد مسئولان انجمن تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر استان‌های کشور را ارزیابی کنیم و تا زمانی که من به طور مستقیم به ارزیابی استان‌ها نپردازم، هیچ حرفی نمی‌توانم بزنم؛ ارزیابی عملکرد استان‌ها با ادارات کل تربیت بدنی خود استان صورت می‌گیرد، بنابراین ما ارزیابی خاصی نداریم و در چارت سازمانی آموزش و پرورش چنین چیزی در رشته تنیس روی میز وجود ندارد.

    رئیس انجمن تنیس روی میز در پایان در مورد برگزاری جلسه با رؤسای انجمن تنیس روی میز استان‌های سراسر کشور نیز گفت: در ۲ سال فعالیت خود به عنوان مسئول انجمن تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر کشور هیچ جلسه‌ای با رؤسای انجمن استان‌ها نداشته‌ام

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "رئیس انجمن تنیس روی میز دانش‌‌آموزان دختر"
    تازه ترین اخبار