امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۸:۲۳  آخرین بروزرسانی : شهریور ۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46460
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سرپرست اداره ورزش و امور جوانان لامرد در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: به دلیل نداشتن سالن تنیس روی میز در این شهر و وجود ورزشکاران و علاقمندان بسیار به این رشته ورزشی لازم است که سالن تخصصی تنیس روی…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سرپرست اداره ورزش و امور جوانان لامرد در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: به دلیل نداشتن سالن تنیس روی میز در این شهر و وجود ورزشکاران و علاقمندان بسیار به این رشته ورزشی لازم است که سالن تخصصی تنیس روی میز احداث شود.

     

    سید‌عدنان احمدی‌زاده افزود: این سالن تخصصی در زمینی به مساحت ۶۹۰ متر مربع که ۳۶۰ متر مربع مساحت آن خواهد بود، احداث می‌شود.

     

    وی در مورد اعتبار ساخت این پروژه ورزشی نیز گفت: اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیون تومان توسط اداره کل ورزش و امور جوانان استان فارس به این پروژه اختصاص می‌یابد.

     

    احمدی‌زاده در همین زمینه خاطرنشان کرد: مابقی اعتبار لازم به منظور ساخت سالن تخصصی تنیس روی میز از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز شهرستان لامرد تامین می‌شود.

     

    این مسئول در ادامه سخنان خود از شهرداری و شورای اسلامی شهر لامرد بابت واگذاری زمین این سالن تشکر کرد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کلنگ‌زنی ساخت سالن تخصصی تنیس روی میز در لامرد"
    تازه ترین اخبار