امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۲:۴۰  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46475
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات خردسالان و نونهالان هرمزگان برگزار گردید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این مسابقات که در خانه پینگ پنگ هرمزگان برگزار گردید با استقبال وصف نشدنی روبرو شد. نتایج کلی این رقابتها در ادامه آمده است: نونهالان:   دور دوم مسابقات انتخابی نونهالان استان با شرکت ۱۸ بازیکن ابتدا در چهار گروه ( دو…

    مسابقات خردسالان و نونهالان هرمزگان برگزار گردید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این مسابقات که در خانه پینگ پنگ هرمزگان برگزار گردید با استقبال وصف نشدنی روبرو شد.

    نتایج کلی این رقابتها در ادامه آمده است:

    نونهالان:

     

    دور دوم مسابقات انتخابی نونهالان استان با شرکت ۱۸ بازیکن ابتدا در چهار گروه ( دو گروه ۴ نفره و دو گروه ۵ نفره ) به صورت دوره ای آغاز شد که با صعود دو نفر از هر گروه مجموعا هشت راکت به دست به نامهای علیرضا باقری ( رودان )، محمد محمودی ( بندر خمیر )، شهاب سالاری و مهدی حسن پور (سید جمال الدین اسدآبادی بندرعباس )،احسان عوض زاده ( نیروی دریایی )، رضا ارزانی (گامبرون بندرعباس )، کیان کمالی ( آب منطقه ای ) وعلی حسین فیضی (رودان) ضمن راهیابی به مرحله بعد به صورت حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

     

    کسب مقام اول این مسابقات توسط کیان کمالی نشان از آمادگی خوب این بازیکن نونهال داشت. مهدی حسن پور موفق به کسب مقام دوم شد و مقام سوم مشترک ارمغان دیگر این رقابتها بود که نسیب شهاب سالاری و احسان عوض زاده گردید.

     

    مقام اول : کیان کمالی ( آب منطقه ای )

     

    مقام دوم : مهدی حسن پور (سید جمال الدین اسدآبادی بندرعباس )

     

    مقام سوم مشترک : شهاب سالاری (سید جمال الدین اسدآبادی بندرعباس ) و احسان عوض زاده ( نیروی دریایی )

     

     

     

    خردسالان:

     

     

     

    مسابقات انتخابی خردسالان استان نیز همزمان با دور دوم مسابقات انتخابی نونهالان استان انجام شد تا نفرات برتر جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور که در مورخ ۲۹ و ۳۰ شهریور ماه سال جاری در شهرستان قم برگزار خواهد شد، معرفی گردند. در این رقابت ها ۱۱ بازیکن خردسال ابتدا در دو گروه ۵ و ۶ نفره به صورت دوره ای به منظور مشخص شدن نفرات اول تا چهارم هر گروه ، به رقابت پرداختند.

     

    نفرات اول و دوم گروه ۱ به ترتیب هومهر مجیدی و فرهان قویدل و از گروه ۲ علی شیرالی و پارسا سالار حسینی ضمن صعود به مرحله بعد در یک جدول گروهی ۴ نفره جهت کسب مقام اول تا چهارم به مصاف هم رفتند.در یک وضعیت مشابه نفرات سوم و چهارم گروه ۱ و ۲ صدرا خادم ، مصطفی شیاسی ، محمدرضا ساحلی زادگان و کامیار منیری برای کسب مقام پنجم تا هشتم به رقابت پرداختند.

     

    در نهایت هومهر مجیدی که در دور اول با آمادگی کامل از سد همه حریفان گذشته و به عنوان نفر اول گروه ۱ به مرحله بعدی صعود نموده و در مرحله دوم نیز با شایستگی و غلبه بر حریفان خود به مقام قهرمانی رسید ، علی شیرالی و پارسا سالار حسینی به ترتیب با کسب مقام دوم و سوم ، دیگر پرچمداران جنگنده و سختکوش این رقابت ها بودند که به همراه هومهر مجیدی با پشت سر گذاشتن تمرینات منظم و منسجم زیر نظر مربیان دلسوز و لایقی چون آقایان استادزاده ، امین طیاری و نصرالهی وشرکت در اردوهای تمرینی آقای تدبیری مربی محترم تیم ملی نونهالان ، مزد زحمات خود را به شایستگی دریافت نمودند.

     

    با تشکر از هیئت تنیس روی میز بندرعباس و تشکر ویژه از آقایان امین طیاری،مصطفی نجفی و منصور نصرالهی که با وجود مشکلات و گرفتاریهای خود و در غیاب جناب آقای سلحشور ، نسبت به برگزاری این مسابقات نهایت همکاری لازم را به عمل آوردند.

     

     

     

    مقام اول: هومهر مجیدی

     

    مقام دوم: علی شیرالی

     

    مقام سوم: پارسا سالار حسینی

     

    مقام چهارم: فرهان قویدل

     

    مقام پنجم: محمدرضا ساحل زادگان

     

    مقام ششم: کامیار منیری

     

    مقام هفتم: صدرا خادم

     

    مقام هشتم: مصطفی شیاسی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات خردسالان و نونهالان هرمزگان برگزار شد"
    تازه ترین اخبار