امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۸:۴۹  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46535
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ناکامی پینگ پنگ بازان جوان ایران با کسب عنوان دهمی در مسابقات پینگ پنگ جوانان و نوجوانان قهرمانی آسیا تکمیل شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مسابقات پینگ پنگ نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در شرایطی در دوحه قطر پیگیری شد که پس از بازماندن ملی پوشان…

    Untitled (7)

    ناکامی پینگ پنگ بازان جوان ایران با کسب عنوان دهمی در مسابقات پینگ پنگ جوانان و نوجوانان قهرمانی آسیا تکمیل شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مسابقات پینگ پنگ نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در شرایطی در دوحه قطر پیگیری شد که پس از بازماندن ملی پوشان در بخش تیمی برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر آسیا، نمایندگان ایران برای رسیدن به رتبه نهمی با حریفان خود روبه‌رو شدند.

     

    تیم جوانان پسران ایران که در این مرحله پس از قرعه استراحت مقابل یمن با نتیجه ۳ بر یک پیروز شده بود، به مصاف حریفان هندی رفت که در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا نوار شکست های پینگ پنگ بازان ایران به این حریف قدیمی ادامه یابد. در این دیدار پوریا عمرانی دو پیروزی را برای ایران کسب کرده بود.

     

    در این دوره از رقابت ها پسران جوان ایران در حالی به عنوان دهمی این رقابت ها بسنده کردند که ایران در دوره پیش توانسته بود، عنوان ششمی را در بخش تیمی از آن خود کند.

     

    اما تیم جوانان دختر ایران هم که پس از قرعه استراحت توانسته بود، ترکمنستان را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد، برای رسیدن به عنوان نهمی مقابل هند قرار گرفت و همچون تیم پسران ایران با قبول شکست عنوان دهمی را به خود اختصاص داد. دختران جوان ایران مقابل حریف قدیمی خود ۳ بر صفر مغلوب شدند.

     

    تیم پینگ پنگ جوانان دختر ایران در دوره پیش مسابقات قهرمانی آسیا یازدهم شده بودند.

     

    تیم نوجوانان پسر دیگر نمایندگان ایران در این رقابت ها بودند که برای عنوان نهمی مقابل تایلند به میدان رفتند و در نهایت با شکست ۳ بر ۲ دهم شدند.

     

    تیم نوجوانان دختر ایران تنها نماینده کشورمان بود که توانست مقابل حریفش به پیروزی برسد تا عنوان نهمی بهترین عنوان رقابت های تیمی برای ایران در این دوره از مسابقات محسوب شود. دختران نوجوان ایران در بازی امروز خود، سریلانکا را ۳ بر یک شکست دادند.

     

    تیم های نوجوانان پسر و دختر ایران در دوره پیش این رقابت ها عنوان هشتمی را کسب کرده بودند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تکمیل ناکامی پینگ‌پنگ بازان جوان با عنوان دهمی در دوحه"
    تازه ترین اخبار