امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۲:۰۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46561
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی پوش پینگ پنگ ایران معتقد است اطلاع رسانی درباره به تعویق افتادن مسابقات دسته برتر سه روز مانده به مسابقات اشتباه بود.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،امین میرالماسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره به تعویق افتادن مسابقات دسته برتر پینگ پنگ مردان گفت:…

    ملی پوش پینگ پنگ ایران معتقد است اطلاع رسانی درباره به تعویق افتادن مسابقات دسته برتر سه روز مانده به مسابقات اشتباه بود.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،امین میرالماسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره به تعویق افتادن مسابقات دسته برتر پینگ پنگ مردان گفت: من نمی‌خواهم انتقاد کنم اما نظر شخصی‌ام این است که وقتی تاریخی از قبل برای مسابقه مشخص می کنند یک بازیکن براساس آن تاریخ برنامه ریزی می کند تا بتواند به آمادگی خوبی برسد. من هم نزدیک به دوماه بود که تمام برنامه ریزی هایم را برای این مسابقات انجام داده بودم.

     

     

     

    وی ادامه داد: حتی یک جفت رویه راکت برای این مسابقات آماده کرده بودم، هزینه رویه راکت کم نیست و نزدیک به یک میلیون است و چنین هزینه هایی برای ما سخت است.

     

     

     

    بازیکن پینگ پنگ ایران اضافه کرد: اگر فدراسیون می خواست تاریخ این رقابت ها را تغییر دهد باید از یک ماه پیش به بازیکنان اطلاع می داد نه این که سه روز مانده این اطلاع رسانی را انجام دهد. من شمال تمرین می کردم و برای این مسابقات به تهران آمدم، به جزء من چندین بازیکن از شهرستان ها برای این رقابت ها آماده شده بودند. این که کمیته فنی چنین تصمیمی گرفته است حتما صلاحی دیده اما از نظر من اطلاع رسانی این موضوع آن هم سه روز مانده تا مسابقات اشتباه بود، چون رسیدن به آمادگی لازم شاید در صحبت راحت باشد اما در عمل کار دشواری است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "امین میر الماسی: تعویق دسته برتر باید زودتر اطلاع رسانی می‌شد"
    تازه ترین اخبار