امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۴:۵۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46567
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نوزدهمین دوره از مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا در دوحه قطر با وداعی تلخ برای کاروان تنیس روی میز ایران همراه بود. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کاروان تنیس روی میز ایران متشکل از تیمهای نوجوانان وجوانان پسر ودختر حاضر در مسابقات آسیایی قطر با حذف از دور مسابقات وداعی تلخ را…

    نوزدهمین دوره از مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا در دوحه قطر با وداعی تلخ برای کاروان تنیس روی میز ایران همراه بود.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کاروان تنیس روی میز ایران متشکل از تیمهای نوجوانان وجوانان پسر ودختر حاضر در مسابقات آسیایی قطر با حذف از دور مسابقات وداعی تلخ را تجربه کرد.

    امروز روز پایان کار ملی پوشان کشورمان در دوحه قطر بود. متاسفانه بازیکنان کشورمان در تمامی رده های سنی و جنسیتی از گردونه مسابقات کنار رفتند و در مجموع هیچ حرفی برای گفتن نداشتند.

    احتمال اینکه برخی از افراد و مربیان از این گفته ها و نوشته ها ناراحت بشوند وجود دارد اما آنچه مسلم است حقیقت تلخ است ویک روزی باید آن را پذیرفت!

    ماباید بپذیریم که سقف وحد مربیان محترم و گرامی و عزیز فعلی  ایرانی  شاغل در فدراسیون تنیس روی میزهمین حد بود که افکار عمومی و کارشناسان آن رابوضوح ملاحظه نمودند.(بزودی تحلیل وبررسی این مسابقات اطلاع رسانی خواهد شد).

    بیشتر بردهای بازیکنان ملی پوش کشورمان برابر تیمهایی از قبیل عربستان و قطر و یمن واینگونه تیمها بود والبته باختهای بازیکنان ملی پوش کشورمان نیز برابر چین وکره و هند و تایپه و….!

    بدون اینکه بخواهیم کسی را متهم  نماییم  باید بدون کمترین اهمالی اعلام نماییم که واقعا جای تاسف و ماتم دارد که در یکی از رده های سنی تیم تنیس روی میز قطر در جمع هشت تیم برتر وجلوتر از تنیس روی میز جمهوری اسلامی قرار گیرد.

    باید منتظر ماند و دید که بازهم محمد زارع پور با اصرار های غجیب خود وتوام با آن سفارشات از این و آن  قصد دارد کار خود را بدون تغییر ادامه دهد؟؟؟

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "۱۹دوره مسابقات پینگ پنگ آسیایی –دوحه قطر/وداع تلخ کاروان ایران(۱۷)"
    تازه ترین اخبار