امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۳:۱۰  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46605
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نفر سوم پینگ پنگ ایران بعد از لغو مسابقات دسته برتر گفت: کمیته فنی با این اقدام نشان داد توان یک برنامه ریزی ساده را هم ندارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: بعد از اینکه با رای فدراسیون به دسته یک سقوط داده…

    نفر سوم پینگ پنگ ایران بعد از لغو مسابقات دسته برتر گفت: کمیته فنی با این اقدام نشان داد توان یک برنامه ریزی ساده را هم ندارد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: بعد از اینکه با رای فدراسیون به دسته یک سقوط داده شدم با تمرینات دوباره خود را جزو ۴ نفر اول به دسته برتر رساندم بعد به ما اعلام کردند که مسابقات دسته برتر ۸ و ۹ شهریور ماه برگزار می شود.

     

    وی ادامه داد: طبق تاریخ مسابقات همانند همه ورزشکاران حرفه ای برنامه ریزی کردم و تمریناتم را ادامه دادم تا اینکه از طرف فدراسیون تماس گرفتند که مسابقات یک روز عقب افتاده بعد بلیط مان را هم گرفتیم که به تهران بیاییم سرانجام یک روز و نیم مانده به شروع مسابقات دوباره اعلام کردند که با تصمیم کمیته فنی مسابقات به طور کامل لغو شده است.

     

    نوروزی خاطرنشان کرد: ما برای مسابقه ای که برگزار نشد ۵۰۰ هزار تومان پول بابت رویه راکت جهت تمرین و ۵۰۰ هزار تومان هم بابت برای حضور در مسابقات دادیم به علاوه بلیط های هواپیمایی که رزرو کرده بودیم و کنسل شد، حتی من قرار بود به مسافرت خارج از کشور بروم با وجود اینکه ویزایم هم آمده بود سفرم را به خاطر مسابقات لغو کردم اما یکباره تصمیم لحظه ای کمیته فنی همه چیز را به هم ریخت.

     

    وی اذعان داشت: این موضوع نشان دهنده این است که یا اعضای کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز توان برنامه ریزی ساده را هم ندارند یا اینکه اصلا فنی نیستند که متوجه نمی شوند.

     

    *پینگ پنگ ۶ ماه است در رده بزرگسالان تعطیل است

     

    نفر سوم تنیس روی میز ایران با اشاره به دلیل غیر موجه کمیته فنی مبنی بر تداخل زمانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و حضور پوریا عمرانی در این پیکارها با رقابتهای دسته برتر در این باره گفت: تقویم مسابقات از ماهها قبل مشخص بود این دلیلی که برای لغو مسابقات دسته برتر آوردند اصلاً موجه نیست باعث تأسف است که در پینگ پنگ تصمیمات لحظه ای گرفته می شود.

     

    از ابتدای سال ۹۲ تاکنون ما هیچ مسابقه برون مرزی نداشتیم مسابقات داخلی از جمله قهرمانی کشور یا دسته برتر هم که به همین ترتیب برگزار نشده اند حتی با وجود گذشت ۶ ماه از سال جدید خبری از لیگ هم نیست و فقط یک تیم اعلام آمادگی کرده است به راحتی می توان گفت که تنیس روی میز در رده بزرگسالان مدت ۶ ماه تعطیل است.

     

    *نتیجه نوجوانان و جوانان ایران ضعیف ترین نتیجه آسیایی ها بود

     

    نوروزی به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و نتیجه ضعیفی که تیم ملی نوجوانان و جوانان کشورمان گرفتند اشاره کرد و گفت: تیمهای ملی نوجوانان و جوانان ایران برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز کشورمان نتیجه ضعیف گرفتند و حتی نتوانستند جز ۸ تیم برتر آسیا قرار بگیرند تیم ملی جوانانی که من در چندین دوره همراه آنها بودم و همراه تیم به مقامهای پنجم و ششم هم رسیدیم.

     

    وی افزود: این بار پینگ پنگ بازان ایران و نسلی که قرار است در آینده جای ما را بگیرد مقابل تیمهای ضعیفی همچون سریلانکا و قزاقستان که هیچ وقت نتوانسته بود ایران را شکست دهد باختند.

     

    وی در خصوص علت این نتایج ضعیف گفت: این نتایج نشان دهنده عدم برنامه ریزی فدراسیون، نداشتن اردوهای مستمر چه در رده سنی نوجوانان و جوانان چه در رده بزرگسالان است.

     

    ما به جای اینکه روند رو به رشدی داشته باشیم رو به عقب رفته ایم به همین علت است که تنیس روی میز ایران نیاز به حرکت جدید و دگرگونی دارد./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "افشین نوروزی: اعضای کمیته فنی توان برنامه ریزی ساده را هم ندارند/ پینگ پنگ ایران نیاز به دگرگونی دارد"
    تازه ترین اخبار