امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۹:۴۰  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46677
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   کاظم مستحقی راد: در بیست سال گذشته هیچ گاه نتوانستیم در بین هشت تیم برتر آسیا در رده سنی نوجوان باشیم و در مسابقات آسیایی امسال هم انتظارمان از تنیسورهای تیم ملی در همین اندازه بود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از پایگاه خبری ورزشو جوانان خراسان رضوی،سرمربی خراسانی تیم…

     

    کاظم مستحقی راد: در بیست سال گذشته هیچ گاه نتوانستیم در بین هشت تیم برتر آسیا در رده سنی نوجوان باشیم و در مسابقات آسیایی امسال هم انتظارمان از تنیسورهای تیم ملی در همین اندازه بود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از پایگاه خبری ورزشو جوانان خراسان رضوی،سرمربی خراسانی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز گفت: در بیست سال گذشته هیچ گاه نتوانستیم در بین هشت تیم برتر آسیا در رده سنی نوجوان باشیم و در مسابقات آسیایی امسال هم انتظارمان از تنیسورهای تیم ملی در همین اندازه بود.

     

    به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، کاظم مستحقی راد پس از پایان مسابقات آسیایی قطر در رده سنی نوجوانان و جوانان در خصوص کسب نتایج نه چندان مطلوب تنیسورهای اعزامی به این رقابت ها اظهار داشت: ما در بیست سال گذشته هیچگاه در بین هشت تیم برتر آسیا در رده سنی نوجوانان نبودیم ولی امسال تلاش زیادی برای کسب نتیجه بهتر انجام شد ولی

    بی تجربگی بازیکنانمان اجازه این اتفاق را نداد.

     

    وی افزود: پیش از اعزام به قطر هم گفته بودم اگر بازیکنانم تجربه اردوهای خارجی و مسابقات برون مرزی را داشتند قطعاً می توانستیم به کسب نتیجه ای مطلوب امیدوار باشیم ولی با توجه به شرایط، انتظاری که از ملی پوشان داشیم در همین اندازه بود.

     

    سرمربی خراسانی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز گفت: از تنیسورهایی که برای شرکت در مسابقات انتخاب کرده بودیم راضی هستم آن ها تمام تلاششان را برای پیروزی و کسب نتیجه مطلوب به کار بستند.

     

    مستحقی راد ادامه داد: ما تا چند روز پیش از شروع بازی ها با توجه به مشکلات مالی فدراسیون نمی دانستیم به این رقابت ها اعزام می شویم یا نه ولی در نهایت با تلاش رییس فدراسیون اعزاممان محقق شد.

     

    وی در خصوص عملکرد مهشید اشتری تنیس باز نوجوان خراسانی در این رقابت ها هم گفت: این تنیسور نوجوانان در رده سنی جوانان به مصاف حریفان رفت و علی رغم تجربه کمی که در رقابت های برون مرزی داشت توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان در خصوص برنامه های آتی این تیم هم گفت: به مسوولان فدراسیون در خواست داده ایم تا در صورت بهبود شرایط مالی و امکان اعزام تیم، در یکی از رقابتهای جهانی حضور پیدا کنیم تا بازیکنان تجربه رقابت در میادین بین المللی را کسب کنند

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کاظم مستحقی:انتظارمان از ملی پوشان نوجوان در همین اندازه بود"
    تازه ترین اخبار