امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۰:۵۵  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46707
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مسابقات تنیس روی میز سومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی-کاربردی به پایان رسید و استان‌های برتر شرکت کننده در این دوره از رقابت ها شناخته شدند.       به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری مهر، بر اساس نتایج به دست آمده و در پایان مسابقات از…

     

    مسابقات تنیس روی میز سومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی-کاربردی به پایان رسید و استان‌های برتر شرکت کننده در این دوره از رقابت ها شناخته شدند.

     

     

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری مهر، بر اساس نتایج به دست آمده و در پایان مسابقات از بین ۲۲ استان شرکت کننده استان مرکزی توانست مقام نخست را به خود اختصاص دهد. فارس دوم و تهران و اردبیل به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

     

    در مسابقات انفرادی نیز حسین ابراهیمی از گیلان اول شد و مهریار عسگری از مرکزی به مقام دوم رسید. سیدجعفر هاشمی از فارس و مسعود نعمتی از اردبیل به صورت مشترک مدال برنز این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

     

    مسابقات دوبل این دوره از رقابت ها نیز در طول هفته پیگیری شد و در نهایت حسین ابراهیمی و کامیاب نیکو فطرت از استان گیلان قهرمان مسابقات شدند. زوج مهریار عسگری و مجید بغدادی از مرکزی به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

     

    قابل ذکر است مسابقات تنیس روی میز سومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی-کاربردی در سالن ۲۷ خرداد تبریز برگزار شد و ۶۳ راکت به دست به رقابت با یکدیگر پرداختند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "استان مرکزی قهرمان مسابقات تنیس روی میز المپیاد دانشجویی شد"
    1. نیکخواه محمد گفت:

      سلام و تبریک به تیم استان مرکزی


    تازه ترین اخبار