امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۰:۱۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46714
    ارسال خبر چاپ خبر
  • غیبتم را  باید به رئیس فدراسیون اطلاع دهم نه اعضای کمیته فنی!   سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: دوستان کمیته فنی که مسابقات دسته برتر را لغو کردند از این پس نتیجه نگرفتن تیم ملی را بر عهده بگیرند.   ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صحبت‌های پیمان…

    غیبتم را  باید به رئیس فدراسیون اطلاع دهم نه اعضای کمیته فنی!

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: دوستان کمیته فنی که مسابقات دسته برتر را لغو کردند از این پس نتیجه نگرفتن تیم ملی را بر عهده بگیرند.

     

    ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صحبت‌های پیمان حسنی در خصوص اینکه گفته است کمیته فنی اشتباه کمیته مسابقات را جبران کرد و دسته برتر را لغو کرد، عنوان کرد: زمان برگزاری دسته برتر هیچ ارتباطی به کمیته مسابقات ندارد و کمیته فنی ماه‌ها پیش این زمان را در جلسه‌ای تعیین کرده بود که اتفاقا پیمان حسنی در آن جلسه حضور نداشت و حالا بدون اطلاع اظهار نظر می‌کند.

     

    وی در مورد اظهار نظر حسنی و دیگر دوستان کمیته فنی در مورد پوریا عمرانی و غیبت او هم در دسته برتر و اینکه تعویق مسابقات بهترین تصمیم بود، گفت: ابتدا اینکه دوستان با لغو مسابقات همه برنامه‌های تیم ملی و بازیکنان را به هم ریختند و حالا باید هماهنگی سختی را برای برگزاری در زمان جدید انجام دهیم. در مورد پویا عمرانی هم باید بگویم که من به عنوان سرمربی تیم ملی تشخیص می‌دهم که چه کسانی باید در اردو باشند و چه کسانی هم می‌توانند بدون حضور در دسته برتر وارد اردو شوند.

     

    سرمربی تیم ملی و دبیر کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز در خصوص غیبتش در جلسه‌ای که حسنی عنوان کرده بدون اطلاع بوده، گفت: من از رئیس فدراسیون حکم گرفته‌ام و وقتی هم در جلسه حضور پیدا نمی‌کنم باید به او اطلاع دهم، نه اینکه پیمان حسنی یا دیگر اعضای کمیته فنی را در جریان بگذارم.

     

    علیدخت با انتقاد از اینکه وقتی تیم ملی نتیجه نمی‌گیرد و اردویی لغو می‌شود من باید پاسخگو باشم، اما در مورد لغو مسابقات دسته برتر دوستان باید تصمیم بگیرند، گفت‌: حسنی گفته است اگر علیدخت در کمیته فنی هم بود باز هم اعضا به لغو مسابقات دسته برتر رای می‌دادند و صحبت من با دوستان این است که در مورد عدم نتیجه‌گیری و سایر مسائل تیم ملی آنها تصمیم بگیرند.

     

    وی در پایان گفت: من پیش از این در مورد انتقادها و صحبت‌هایی که مطرح می‌کردند سکوت کرده‌ام تا شاید مسائل حل شود، اما از این پس پاسخ کسانی را که علیه تیم ملی و من جبهه بگیرند و صحبت کنند، خواهم داد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت: دوستان کمیته فنی با لغو دسته برتر باید نتیجه نگرفتن تیم ملی را گردن بگیرند"
    تازه ترین اخبار