امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۶:۰۵  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46780
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از روابط عمومی هیات استان اعلام کرد : این مسابقات با حضور ۶۴ بازیکن آغاز و پس از یک هفته نفرات برتر به شرح ذیل معرفی شود :   ۱- آقایان با حضور ۳۲ بازیکن به صورت دو حذفی برگزار و آقایان آرمین و محمد زمانی…

    CIMG4733

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از روابط عمومی هیات استان اعلام کرد : این مسابقات با حضور ۶۴ بازیکن آغاز و پس از یک هفته نفرات برتر به شرح ذیل معرفی شود :

     

    ۱- آقایان با حضور ۳۲ بازیکن به صورت دو حذفی برگزار و آقایان آرمین و محمد زمانی پور اول و دوم ، منوچهر و جواد زمانی پور مشترکاً سوم شدند .

     

    ۲- در قسمت جوانان ۵ تا ۳۰ سال که با حضور ۱۲ بازیکن به صورت دوره ای برگزار و آقایان آرمین زمانی پور، میلاد مودی ، معین زمانی پور ، امیر حسین مودی و امیر حسین زمانی پور به عنوان نفرات برتر معرفی شدند .

     

    ۳- در قسمت مسابقات خانوادگی که با حضور ۲۴ نفر به صورت دو حذفی برگزار شد ، آقایان آرمین ، محمد ، منوچهر، جواد و مهرزاد زمانی پور به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند .

     

    ۴- در قسمت بانوان که با حضور ۳۲ نفر به صورت دو حذفی برگزار شد و خانم ها : بهناز حمیدی و طاهره زمانی پور اول و دوم ، بهنوش حمیدی و ندا مقصودی مشترکاً سوم شدند .

     

    ۵- در قسمت دختران ۵ تا ۳۰ سال که با حضور ۱۰ بازیکن به صورت دوره ای برگزار شد ، خانم ها بهنوش حمیدی و ندا مقصودی اول و دوم و یکتا مقصودی و ملیکا مطلبی پور مشترکاً سوم شدند .

     

    ۶- در قسمت خانوادگی که با حضور ۲۰ بازیکن به صورت دو حذفی برگزار شد خانم ها طاهره زمانی پور ، ندا مقصودی ، عاطفه خیرآبادی،مریم زمانی پور و هدیه مقیمی بعنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

     

    در پایان مسابقات طی مراسمی از خانواده محترم مهندس مهرزاد زمانی پور و سرکار خانم هدیه مقیمی همسر ایشان و آرتین زمانی پور فرزند این خانواده به عنوان اولین میزبان مسابقات مجتمع های مسکونی تاریخ پینگ پنگ کشور ، از طرف هیات پینگ پنگ استان جوایزی به رسم یادبود به این عزیزان اهدا شد .

     

    ضمناً به نفرات برتر آقایان و بانوان از طرف آقای عجمی نژاد ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند و هیات پینگ پنگ استان جوایزی اهدا شد. در آینده نزدیک مسابقات ۶۵ مجتمع استان جداگانه برگزار و نفرات برتر در مسابقات استانی شرکت خواهند کرد.

    CIMG4728 CIMG4731  CIMG4741 CIMG4744 CIMG4748 CIMG4755 CIMG4765

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اختتامیه اولین دوره مسابقات قهرمانی پینگ پنگ مجتمع های مسکونی خراسان جنوبی‎(تصویری)"
    1. فریبا قوامزاده گفت:

      با سلام و عرض ادب خدمت استاد خوش فکر و پر انرژی کم ادعای همه این سالهای پر فراز و نشیب جناب اقای حمیدی انکه تنیس روی میز را با روح و جان و جسمش حمایت میکند و در مقابل مهر و تحسین همگان را دریافت میکند ..دستان و اندیشه های پاکتان یاور تنیس روی میز کشور باد همواره…


    تازه ترین اخبار