امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۳:۰۰  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46799
    ارسال خبر چاپ خبر
  •         تیم تنیس روی میز فرزندان شرکت گاز استان خوزستان توانست با شایستگی و اقتدار هر چه تمام‌تر در مسابقات المپیاد ورزشی سراسری ملی گاز ایران مقام قهرمانی را از آن خود کند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیم تنیس روی میز فرزندان شرکت گاز استان خوزستان توانست با شایستگی…

     

    ewr

     

     

     

    تیم تنیس روی میز فرزندان شرکت گاز استان خوزستان توانست با شایستگی و اقتدار هر چه تمام‌تر در مسابقات المپیاد ورزشی سراسری ملی گاز ایران مقام قهرمانی را از آن خود کند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیم تنیس روی میز فرزندان شرکت گاز استان خوزستان توانست با شایستگی و اقتدار هر چه تمام‌تر در مسابقات المپیاد ورزشی سراسری ملی گاز ایران مقام قهرمانی را در مشهد مقدس به دست آورد و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

     

    این دوره از مسابقات که با حضور ۱۹۲ بازیکن در قالب ۳۲ تیم از شرکت‌های تابعه گاز کشور برگزار شد، تیم تنیس روی میز فرزندان گاز خوزستان با درخشش بازیکنان و هدایت کادر فنی توانست بازی‌های بسیار خوبی به نمایش بگذارد و به عنوان تنها تیم بدون شکست و با پشت سرگزاشتن حریفان خود به فینال راه یابد و در نهایت با غلبه بر تیم قدرتمند انتقال گاز برای هفتمین بار پیاپی به قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

     

    اسامی بازیکنان و کادر فنی تنیس روی میز فرزندان گاز خوزستان عبارت ازعلی نوروزی، مصطفی رضائیان، مهران نیازی، مسلم باقری، محمدرضا نوروزی و رضا شیرعلی هستند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم تنیس روی میز فرزندان گاز خوزستان قهرمان هفتمین المپیاد گاز کشور شد"
    1. بخشنده گفت:

      با سلام
      جا دارد کسب مقام قهرمانی گازهای کشور را صمیمانه به بازیکنان شایسته تیم فرزندان گاز خوزستان (آقایان علی نوروزی،مصطفی رضائیان،مهران نیازی،مسلم باقری) و کادر فنی تیم آقایان محمدرضا نوروزی ، رضا شیرعلی و همچنین به کلیه مسئولین شرکت گاز خوزستان تبریک عرض کنم.
      یادش بخیر سال ۱۳۸۱ با همین علی نوروزی و مصطفی رضائیان و رضا شیر علی و امیر شیر علی و پرویز سلیمانی قهرمان گازهای کشور شدیم یادش بخیر . آن موقع علی ۱۱ ساله و مصطفی ۱۳ ساله بود . یاد گذشته های شیرین بخیر .
      ضمناً جای آقای محمود ناصر ویس خالی بود .


    تازه ترین اخبار