امروز: چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۲:۵۶  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4680
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛مجید آرازخانی داور ملی کهنه کار وتوانمند تنیس روی میز استان در گفتگو با روابط عمومی هیأت تنیس روی میز استان گفت:۲۰سال است در میادین مختلف تنیس روی میز به عنوان داور حضور دارم ودر این مدت بیش از ۱۰۰۰مورد قضاوت انجام داده ام. آرازخانی تصریح کرد:بیش از…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛مجید آرازخانی داور ملی کهنه کار وتوانمند تنیس روی میز استان در گفتگو با روابط عمومی هیأت تنیس روی میز استان گفت:۲۰سال است در میادین مختلف تنیس روی میز به عنوان داور حضور دارم ودر این مدت بیش از ۱۰۰۰مورد قضاوت انجام داده ام.
    آرازخانی تصریح کرد:بیش از ۲۰۰مورد این قضاوت ها در میادین بین المللی صورت گرفته است و مابقی این قضاوت ها نیز در مسابقات مختلف قهرمانی کشور،لیگ های مختلف،قهرمانی کارگران کشور،انتخابی های تیم ملی که در تمامی رده های سنی برگزار گریده به کار قضاوت پرداخته ام.
    آرازخانی در ادامه افزود:از ابتدا به داوری در تنیس روی میز علاقه بسیار زیادی داشته ام وهنوز هم اندکی از این علاقه کاسته نشده است و در مدت حضور ۳۰ساله ام در تنیس روی میز در کنار ورزش تنیس روی میز فقط به قضاوت پرداخته ام و وارد زمینه های دیگر این رشته نشده ام.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "آرازخانی:قضاوت های زیادی را در میادین مختلف انجام داده ام"
    تازه ترین اخبار