امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۱:۲۳  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46867
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       سرمربی اسبق تیم پینگ پینگ نوجوانان ایران در باره دلایل نتیجه نگرفتن تیم های رده سنی در نوزدهمین دوره مسابقه های قهرمانی آسیا در قطر گفت: نگاه دیکتاتورمابانه مسوولان فدراسیون پینگ پنگ، دلیل اصلی شکست تیم های مختلف در رقابت های بین المللی، آسیایی و جهانی است و تا این نگاه باشد،…

     

     

     

    سرمربی اسبق تیم پینگ پینگ نوجوانان ایران در باره دلایل نتیجه نگرفتن تیم های رده سنی در نوزدهمین دوره مسابقه های قهرمانی آسیا در قطر گفت: نگاه دیکتاتورمابانه مسوولان فدراسیون پینگ پنگ، دلیل اصلی شکست تیم های مختلف در رقابت های بین المللی، آسیایی و جهانی است و تا این نگاه باشد، پینگ پنگ ایران موفق نخواهد شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،«جمیل لطف الله نسبی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با تحلیل وضعیت فعلی فدراسیون پینگ پنگ اضافه کرد: متاسفانه در دوره مدیریت محمد زارع پور، مدیرانی بر سر کار آمدند که از یک طرف افرادی غیر پینگ پنگی بوده و از طرف دیگر به دلیل مشغله کاری، فرصت کافی برای رسیدگی به امور فدراسیون مربوطه را نداشتند.

     

    وی افزود: آنان در نخستین اقدام خود، اردوهای شبانه روزی را حذف کردند و آکادمی قیطریه را دو دستی تقدیم فدراسیون تکواندو کردند که با حذف این اردوها، لطمه بزرگی به پینگ پنگ ایران وارد شد.

     

    عضو اسبق تیم ملی پینگ پنگ بزرگسالان ایران اضافه کرد: با آمدن این افراد، روحیه تنبلی و کاهلی در فدراسیون پینگ پنگ حکم فرما شد و سرمایه های فدراسیون که در دوره قبلی با رنج و مشقت فراوان بدست آمده بود، از دست رفت.

     

    لطف الله نسبی با اشاره به اینکه مسوولان فدراسیون پینگ پنگ فقط در باد موفقیت های تبلیغاتی بازیکنی به نام «نوشاد عالمیان» که آن هم همیشگی نیست، خوابیده اند، تصریح کرد: در این چهار سال به جز نوشاد عالمیان، بقیه ورزشکاران رده سنی فراموش شدند و به هیچ رقابت برون مرزی اعزام نشده و در پروتورها نیز شرکت نکرده اند و نتیجه اش را هم اکنون در رقابت های بین المللی پینگ پنگ می بینیم.

     

    به گفته وی، مسوولان فدراسیون پینگ پنگ به دلیل ضعف خود و اینکه بالاتر از خود را قبول ندارند، مربیانی را بر سر کار می گذارند که هیچ سابقه ای نداشته و یا اگر هم داشته اند، سوابق آنها برای تیم های ملی کافی نیست.

     

    وی افزود: به این ترتیب اگر بخواهیم این چهار سال عقب افتادگی را جبران کنیم، نیاز به چهار سال زمان داریم که تازه به وضعیت ۸ سال قبل بازگردیم، از این رو برای پینگ پنگ، آینده روشنی را نمی بینم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جمیل لطف الله نسبی: نگاه دیکتاتورمابانه، دلیل اصلی شکست های متوالی پینگ پنگ است"
    تازه ترین اخبار