امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۷:۴۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46881
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تبعیض و یک بام ودو هوای کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز مثال زدنی است. به نظر می رسد که در این جنگ و گریز  با بقولی بزن بزن هرکس بفکر منافع خود(جیب مبارک) و باشگاه خود بوده بطوری که گویی پینگ پنگ کشور و یا کمیته فنی ملک خصوصی  این افراد تلقی می گردد….

    images

    تبعیض و یک بام ودو هوای کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز مثال زدنی است.

    به نظر می رسد که در این جنگ و گریز  با بقولی بزن بزن هرکس بفکر منافع خود(جیب مبارک) و باشگاه خود بوده بطوری که گویی پینگ پنگ کشور و یا کمیته فنی ملک خصوصی  این افراد تلقی می گردد.

    حدود دوهفته ای است که  خانواده تنیس روی میز  بخوبی اطلاع دارند که بحث واختلافات گسترده ای  در بین کمیته فنی  رخ داده وظاهرا زیر آب زنی  ودخالت در امور تفکیک شده یکدیگر علل اصلی این درگیریها عنوان شده است.

    اصل ماجرا در مورد تعویق رقابتهای دسته برتر آقایان کشور شروع شد و دلایل و استدلالهای  فراوانی  برای این تعویق رسانه ای گردید.که مثلا حق پوریاعمرانی خورده می شد یا اینکه منافع بازیکنان تیم ملی در نظر گرفته نمی شد.

    در حال حاضر کاری به اینکه این درگیریها سرچه وکه بوده نداریم اما آقایانی که امروزه خود را برای این رشته تصمیم گیر می دانند مگر همین اتفاق برای دسته برتر بانوان متصور نبود؟مگر نه اینکه دو بازیکن ملی پوش  که در دسته یک بودند  بدلیل حضور در رقابتهای چین و قطر  نتوانستند  در این مسابقات شرکت نمایند؟چرا و به چه علت  کمیته باصطلاح فنی  شامل برخی افراد غیر پینگ پنگی و نیمچه پینگ پنگی   در این باره هیچ اظهار نظر و تصمیمی نگرفت؟

    آیا اصولا د ختران پینگ پنگی کشور برای کمیته فنی حضور خارجی ویا دارای ارزش هستند؟ ظواهر ومستندات نشان دهنده این است که بانوان برای   کمیته فنی فعلی وجود خارجی نداشته وصرفا  برای سیاهی لشکر مورد استفاده قرار می گیرند.

    امیدواریم کمیته فنی پاسخی برای این مهم داشته باشد.  

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "یک وبام و دوهوا در کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز کشور"
    تازه ترین اخبار