امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۳:۳۴  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46905
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با این مصاحبه صحت گفته های ما ثابت شد.

    رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به صحبت‌های مطرح شده مبنی بر برکناری‌اش از این سمت گفت: هنوز هیچ تغییر و جابه‌جایی به من ابلاغ نشده است اما اگر قرار باشد این مسئولیت از من گرفته شود تا به عنوان دبیر سازمان لیگ به کارم ادامه دهد دیگر در فدراسیون نخواهم ماند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور داریوش ضرغام پور گفتگو با خبرنگار مهر با پاسخ به این پرسش که” گفته شده شما از ریاست سازمان لیگ فدراسیون برکنار شده و قرار است به عنوان دبیر این سازمان به کارتان ادامه دهید”؟، آغاز کرد و اظهارداشت: در این زمینه هیچ صحبتی با من نشده است. اما اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد و قرار باشد به عنوان دبیر سازمان لیگ به کار ادامه دهم در فدراسیون نمی‌مانم.

    وی تصریح کرد: البته من در این زمینه هیچ خبری نشنیده‌ام و اصلا نمی‌دانم صحت دارد یا نه؛ در هر صورت فعلا رئیس سازمان لیگ هستم و ترجیح می‌دهم با همین عنوان به کارم ادامه دهم.

    “یعنی پیش از این هیچ صحبت و شاید اختلافی وجود نداشت که زمینه چنین تصمیم و جابه‌جایی را ایجاد کرده باشد”؟، رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش مهر یادآور شد: قبلا صحبت‌هایی شد که البته خیلی هم جدی نبود و تمام شد. تقریبا دو سه ماه پیش اختلافاتی با آقای رئیس فدراسیون (محمد زارع‌پور) داشتم که برطرف و تمام شد. به همین دلیل است که از این خبر البته اگر واقعیت داشته باشد، متعجب شدم.

    ضرغامپور به این پرسش که “اختلاف با زارع‌پور بر سر چه مسائلی بود”؟، پاسخ نداد.

    وی همچنین در مورد برنامه‌های سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز توضیحاتی داد و گفت: طبق برنامه لیگ برتر جوانان و امید از ۲۱ شهریورماه با حضور هفت تیم آغاز می‌شود. پیش‌بینی می‌شود این رقابت‌ها کیفیت بالایی داشته باشد. ضمن اینکه رقابت‌های دختران در این رده سنی هم طی روزهای ۳ تا ۵ مهرماه در همدان برگزار می‌شود. همچنین مسابقات نونهالان و نوجوانان پسر هم به میزبانی اصفهان و همدان برگزار می‌شود.

    رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز در مورد رقابت‌های لیگ مردان و زنان هم اظهارداشت: برای حضور در مسابقات لیگ مردان تنها سه تیم اعلام آمادگی کرده‌اند. فرصت ثبت‌نام تیم‌ها برای این رقابت‌ها روز چهارشنبه (۲۰ شهریورماه) به پایان می‌رسد. تیم‌ها برای حضور در لیگ بانوان هم تا ۱۵ مهرماه فرصت دارند تا نسبت به اعلام آمادگی و ثبت‌نام اقدام کنند. تا الان هیچ نامه رسمی در مورد اعلام آمادگی تیم‌های بانوان به دست‌مان نرسیده اما تیم‌هایی مانند فولاد ماهان که سال پیش قهرمان شد و مس کرمان و هیات البرز اعلام آمادگی جدی داشته‌اند.

    توضیح مدیر سایت:

    با بررسی این مصاحبه بسیار بجا و سروقت خبرگزاری فعال مهر  صحت گفته ها وخبرهای منتشره ما در سایت ثابت شد!در خبر ما آمده بود که زارع پور به رئیس سازمان لیگ گفته است  بعنوان دبیر  سازمان لیگ به فعالیت خود ادامه بدهد که ضرغامپور قدرتمندانه به رئیس فدراسیون اعلام کرده یا رئیس یا اینکه در فدراسیون نمی مانم!که خوشبختانه در این مصاحبه از جمله در فدراسیون نخواهم ماند چند بار آمده است! واین صحت صددرصدی گفته های ما را می رساند. نکته قابل توجه در این مصاحبه  جرات و جسارت داریو ضرغامپور در برابر محمد زارع پور بوده که در این بین ضرغامپور توانسته است قدرتمندانه وی را  به عقب نشینی وادار نماید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ضرغامپور:اختلافاتی با زارع‌پور داشتم که تمام شد/ رئیس نباشم در فدراسیون نمی‌مانم(توضیح مدیر سایت)"
    تازه ترین اخبار