امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۹:۱۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 46968
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات آزاد و رده بندی نونهالان دختر کشور در همدان به کار خود پایان داد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، این مسابقات در سالن شش هزار نفری انقلاب همدان با حضور ۱۰۵ نفر بازیکن از ۲۰ استان کشوربرگزار گردید. این مسابقات که با استقبال کم سابقه ای در رده نونهالان دختر…

    ewrere

    مسابقات آزاد و رده بندی نونهالان دختر کشور در همدان به کار خود پایان داد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، این مسابقات در سالن شش هزار نفری انقلاب همدان با حضور ۱۰۵ نفر بازیکن از ۲۰ استان کشوربرگزار گردید.

    این مسابقات که با استقبال کم سابقه ای در رده نونهالان دختر روبرو شده بود با شناخت نفرات راه یافته به دسته برتر به کارخود پایان داد.

    نفرات دسته برتر نونهالان دختر به شرح زیر می باشند:

    ۱_ میناپور موسوی (البرز) ۲_شقایق حسین زاده (تهران)۳_مریم فرعی (البرز)۴_یاسمن نقی زادگان (فارس)۵_ملیکا کرمی (تهران)۶_مریم کرمی (فارس)۷_آناهیتا افتخاری (مرکزی) ۸_یاس جهازی (خوزستان)۹_شایسته باقری (فارس)۱۰_پریا خضر (آذربایجان غربی )۱۱_کوثر رضائی (هرمزگان)۱۲_ملیکا عامر طاس(فارس)۱۳_فاطمه مقصودی (کرمان)۱۴_کیمیا رستمی( تهران)

    این مسابقات فردا بصورت دوره ای برگزار خواهد شد.

    nonahal

    سر داوری این مسابقات  برعهده سرکار خانم خانم پوران رحیمی   و افسانه شریفیان می باشد  و سر پرستی این مسابقات را  خانم ابوطالبیان عهده دار می باشند.

     گفتنی است با وجود این که هیچ یک از بازیکنان میزبان به دسته برتر راه نیافتند اما میزبانی اینگونه مسابقات میتواند برروند پیشرفت بازیکنان همدان مثمر به ثمر باشد خصوصا اینکه هیئت تنیس روی میز این استان متشکل از یک کارگروه یک دست و یک دل می باشد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات پینگ پنگ آزاد و رده بندی نونهالان دختر کشور درهمدان به پایان رسید"
    تازه ترین اخبار