امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۰:۰۳  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 47064
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     اگر فدراسیون با لیگ عراق کاری ندارد چرا ۲۵ درصد قرارداد بازیکنان را می‌گیرد؟   ملی‌پوش تنیس روی میز با اشاره به صحبت‌های مسئولان فدراسیون می‌گوید اگر آنها با لیگ عراق کاری ندارند، چرا از قرارداد ما درصد می‌گیرند؟   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،میدیا لطف‌الله نسبی در گفت‌وگو با خبرنگار…

     

     

    اگر فدراسیون با لیگ عراق کاری ندارد چرا ۲۵ درصد قرارداد بازیکنان را می‌گیرد؟

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز با اشاره به صحبت‌های مسئولان فدراسیون می‌گوید اگر آنها با لیگ عراق کاری ندارند، چرا از قرارداد ما درصد می‌گیرند؟

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،میدیا لطف‌الله نسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه مسابقات مجید احتشام‌زاده گفته است ما با لیگ عراق کاری نداریم و دسته برتر به تعویق نخواهد افتاد، گفت: من نمی‌خواهم جواب صحبت‌های این آقا را بدهم. حرف ما این است که اگر فدراسیون با لیگ عراق کاری ندارد پس چرا ۲۵ درصد قرارداد بازیکنان را می‌گیرد؟ چطور تا زمانی که درصد خود را نگیرد رضایتنامه را صادر نمی‌کند، حالا که با برنامه‌ریزی اشتباه دسته برتر را با لیگ عراق همزمان کرده‌اند، می‌گویند به ما ارتباطی ندارد؟

     

    وی ادامه داد: هر پنج بازیکنی که در لیگ عراق بازی می‌کنیم در صورتی که مسابقات دسته برتر به تعویق نیافتد، چون با عراقی‌ها قرارداد بسته‌ایم در دسته برتر شرکت نخواهیم کرد. چون در غیر اینصورت احتمال شکایت عراقی‌ها وجود دارد.

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: لیگ عراق شرایط خوبی را هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ فنی برای بازیکنان ایجاد کرده و باعث شده است که بازیکنان ایرانی در شش ماه نخست سال هم تمرینات خوبی را انجام دهند.

     

    وی در پایان گفت: امید زیادی داریم که مسابقات به تعویق بیفتد و طبق صحبت‌هایی که شنیده‌ام احتمال به تعویق افتادن بیشتر از برگزاری آن در تاریخ اعلام شده است. از سوی دیگر باید این را هم در نظر بگیریم اگر پنج بازیکن از دسته برتر بروند آن‌وقت مسابقات دیگر کیفیتی نخواهد داشت.

     

    طبق اعلام کمیته فنی، مسابقات دسته برتر قرار است روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریور برگزار شود، اما گفته می‌شود در جلسه کمیته فنی که چهارشنبه برگزار خواهد شد، این رقابت‌ها به تعویق می‌افتد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اولین واکنش به مصاحبه احتشام زاده :(۱)میدیا لطف الله نسبی"
    تازه ترین اخبار