امروز: دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۱:۲۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 47078
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     هفتمین دوره مسابقات لیگ باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلول از ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه برگزار می شود.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  خبرگزاری مهر، نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولان در خصوص جزئیات برگزاری این مسابقات گفت: در نشستی که…

     

     

    هفتمین دوره مسابقات لیگ باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلول از ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه برگزار می شود.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  خبرگزاری مهر، نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولان در خصوص جزئیات برگزاری این مسابقات گفت: در نشستی که با نمایندگان برخی از استان‌های شرکت کننده در لیگ امسال داشتیم، آیین نامه مسابقات مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و مقرر شد چنانچه هر کدام از شرکت کنندگان در مرحله برگشت حضور نیابند، از دور مسابقات حذف شده و امتیاز مرحله رفت آنها نیز محاسبه نخواهد شد.

     

    زهرا میربابایی افزود: در رقابتهای لیگ باشگاهی سال ۹۲ ، استان‌های خوزستان، همدان، خراسان رضوی، چهارمال و بختیاری، اصفهان، مرکزی، مازندران، گلستان، زنجان ، گیلان و تهران در قالب ۱۸ تیم شرکت می‌کنند و متقاضیان حضور در این رقابتها تا ۸ آبان سال جاری فرصت دارند مدارک خود را ارسال نمایند. میزبان مسابقات به زودی اعلام خواهد شد و رقابتها از ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه برگزار می شود .

     

    وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات تاکنون حضور ۸۰ ورزشکار قطعی شده که مسابقات آنها در دو گروه بزرگسالان و جوانان زیر ۲۱ سال انجام می‌شود و نتایج این دو گروه به صورت جداگانه و پس از برگزاری رقابتهای دور برگشت اعلام خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلول برگزار می شود"
    1. aida گفت:

      سلام
      ای کاش مسابقه ی لیگ ۱۶ تا ۱۹ بود ک ما بچه مدرسیها حداقل یک روز از درس نمی افتادیم


    تازه ترین اخبار