امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۷:۲۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 47140
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقه‌های دسته برتر پینگ‌پنگ با تصویب کمیته فنی به تعویق افتاد.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره جزئیات جلسه کمیته فنی پینگ‌پنگ گفت: مهم‌ترین موضوعی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت درباره تاریخ برگزاری…

    مسابقه‌های دسته برتر پینگ‌پنگ با تصویب کمیته فنی به تعویق افتاد.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره جزئیات جلسه کمیته فنی پینگ‌پنگ گفت: مهم‌ترین موضوعی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت درباره تاریخ برگزاری مسابقه‌های دسته برتر بود که با تصویب اعضای کمیته فنی این رقابت‌ها به تعویق افتاد اما زمان جدیدی برای برگزاری مسابقه‌ها در نظر گرفته نشد که دلیل آن هم نزدیک نبودن مسابقه‌ای برای تیم ملی پینگ‌پنگ است.

     

     

     

    وی ادامه داد: از دیگر مباحثی که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت، اعزام نوشاد عالمیان به مسابقه‌های جام جهانی بلژیک است که در این باره هیچ مشکلی وجود ندارد و برای اردوهای آمادگی این بازیکن هم تصمیم‌گیری خواهد شد.

     

     

     

    به گزارش ایسنا این دومین بار است که مسابقه‌های دسته برتر پینگ‌پنگ به تعویق می‌افتد که دلیل آن در بار اول درخواست برخی بازیکنان از سوی کمیته فنی اعلام شد و بار دوم هم همزمانی این رقابت‌ها با لیگ عراق بوده است.

     

     

     

    ۵ تن از بازیکنان اصلی دسته برتر اول مهرماه قرار است در لیگ عراق بازی کنند این در شرایطی است که زمان قبلی مسابقه‌های دسته برتر ۳۰ و ۳۱ شهریور در نظر گرفته شده بود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "طبق پیش بینی قبلی ما بازهم مسابقات دسته برتر به تعویق افتاد!"
    تازه ترین اخبار