امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۲:۰۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 47149
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دبیر هیئت پینگ‌ پنگ استان قم از برگزاری رقابت های رده سنی نونهالان خردسالان پینگ‌ پنگ کشور به میزبانی شهر مقدس قم خبر داد.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد عموئیان در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: چهره های شاخص پینگ‌ پنگ کشور از استان های مخلتف در این…

     

    mehr

    دبیر هیئت پینگ‌ پنگ استان قم از برگزاری رقابت های رده سنی نونهالان خردسالان پینگ‌ پنگ کشور به میزبانی شهر مقدس قم خبر داد.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد عموئیان در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: چهره های شاخص پینگ‌ پنگ کشور از استان های مخلتف در این دوره از مسابقات حضور خواهند یافت و با توجه به برگزاری مسابقات انتخابی استان، در بین آنها تیمی متشکل از بهترین‌های پینگ‌ پنگ قم نیز با حریفان به رقابت می‌پردازد.

     

    وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها در ترکیب تیم‌ها پنج پینگ‌ پنگ ‌باز و یک مربی است و مسابقات همانند رقابت‌های پینگ‌پنگ قهرمانی خردسالان و نونهالان کشور که طی سه سال گذشته میزبان آن بودیم و با شرکت برترین‌های کشور در قم برگزار شد، به انجام می رسد تا برترین ها معرفی شوند.

     

    دبیر هیئت پینگ‌ پنگ استان قم با اشاره به آغاز رقابت های قهرمانی خردسالان کشور در قم، بیان داشت: مسابقات پینگ‌ پنگ قهرمانی رده سنی خردسالان کشور با حضور پینگ پنگ بازان ۲۵ تیم از روز جمعه بیست و نهم شهریور ماه در قم آغاز می‌شود و به مدت دو روز به میزبانی هیئت پینگ پنگ قم پیگیری خواهد شد.

     

    وی عنوان کرد: قرعه کشی این مسابقات با حضور نمایندگان تیم‌ شرکت کننده از هیئت‌های پینگ‌ پنگ ۲۵ استان کشور پنجشنبه شب بیست و هشتم شهریور ماه در قم انجام خواهد شد و در مرحله مقدماتی، خردسالان پینگ‌ پنگ باز در گروه‌های مقدماتی بصورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

     

    عموئیان یاد آور شد: با توجه به اینکه این سومین میزبانی هیئت پینگ پنگ استان قم از مسابقات قهرمانی کشور از سال ۱۳۸۹ تا کنون محسوب می‌شود سعی کرده‌ایم اعتمادی را که فدراسیون پینگ پنگ به این هیئت دارد با تدارک بهترین امکانات و پیش‌بینی دقیق‌ترین تمهیدات برای برگزاری مطلوب مسابقات به نحوی شایسته پاسخ بدهیم.

     

    وی خاطرنشان کرد: در مجموع پیش بینی ما این است که نزدیک به ۱۰۰ پینگ پنگ باز در این دوره از رقابت‌های رده سنی خردسالان پینگ پنگ قهرمانی کشور در شهر مقدس قم حضور یابند و انشاءالله شاهد رقابت نزدیک و تماشایی بین آینده سازان و پشتوانه‌های پینگ پنگ کشور باشیم.

     

    دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم با اشاره به محل برگزاری این رقابت‌ها در قم، ابراز کرد: ما تمام فعالیت‌های این رشته اعم از تمرین، آماده سازی و مسابقات را در طول سال در سالن تخصصی پینگ پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی انجام می‌دهیم اما باز هم به منظور برگزاری و میزبانی شایسته از این پیکارها، سالن مریم منطقه آذر قم را که یک سالن مجهز و کامل است برای این میزبانی در نظر گرفته‌ایم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری پیکارهای تنیس روی میز خردسالان کشور از ۲۹ شهریور در قم"
    تازه ترین اخبار