امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۹:۳۱  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 4717
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پنج دور دوم  ازرقابت های رده بندی دسته برتر نونهالان کشور به اتمام رسید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  به نقل از فدارسیون تنیس روی میز ؛این مسابقات از جمعه در سالن مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حال برگزاری است و تا ظهر امروز با مشخص شدن نفرات برتر به پایان خواهد رسید….

    پنج دور دوم  ازرقابت های رده بندی دسته برتر نونهالان کشور به اتمام رسید.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  به نقل از فدارسیون تنیس روی میز ؛این مسابقات از جمعه در سالن مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حال برگزاری است و تا ظهر امروز با مشخص شدن نفرات برتر به پایان خواهد رسید.
    با انجام ۱۰ دور این رقابت ها تا کنون مهدی جلیلی از فارس با ۹ برد و ۱ باخت در صدر است، امیر حسین عباسپور و میلاد بهروزیان هر دو از خراسان جنوبی و علی بخشی از فارس با ۸ برد و ۲ باخت در تعقیب مهدی جلیلی هستند.
    امیر حسین رزاق نیا و حسین ولی نژاد از مازندران با ۷ برد و ۳ باخت، علیرضا آبایی از مرکزی و محمد رضا فصیح فر از اصفهان با ۶ برد و ۴ باخت، علی نظری از لرستان، آرین خسرو نژاد از گلستان با ۵ برد و ۵ باخت، امیر احمدیان از تهران با ۴ برد و ۶ باخت، علیرضا مسعودی از قم و امیر محمد توکلی از مرکزی ۳ برد و ۷ باخت،  عرفان فاخری از آذربایجان غربی با ۲ برد و ۸ باخت، ابوالفضل عرشی از تهران با ۱ برد و ۹ باخت و سینا زارعی از همدان بدون برد رده های پنجم تا شانزدهم را در اختیار دارند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آخرین نتایج مسابقات نونهالان کشور درگرگان"
    تازه ترین اخبار