امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۱:۲۱  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 47176
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مسابقات دسته برتر و مرحله نخست انتخابی تیم ملی پینگ پنگ برای چندمین بار متوالی به تعویق افتاد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از ایرنا؛ این تصمیم در تازه ترین نشست کمیته فنی فدراسیون پینگ پنگ که عصر روز چهارشنبه به پایان رسید، گرفته شد. این در حالی است که مسوولان…

     irna

    مسابقات دسته برتر و مرحله نخست انتخابی تیم ملی پینگ پنگ برای چندمین بار متوالی به تعویق افتاد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از ایرنا؛ این تصمیم در تازه ترین نشست کمیته فنی فدراسیون پینگ پنگ که عصر روز چهارشنبه به پایان رسید، گرفته شد.

    این در حالی است که مسوولان کمیته فنی برای اعلام زمان بعدی این رقابت هانیز به توافق نرسیده و برگزاری این رقابت ها همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

    این تعویق برای سومین بار در فدراسیون پینگ پنگ اتفاق افتاد.

    پیش از این فدراسیون با شرکت تعدادی از بازیکنان ملی پوش در لیگ عراق موافقت کرده بود و از این رو آنان نمی توانستند درسی ام شهریورماه زمان پیشنهادی برای این رقابت ها شرکت کنند.

    امروز نیز نوشاد و نیما عالمیان اعلام کردند که در رقابت های انتخابی تیم ملی و دسته برتر دراین رقابت ها شرکت نخواهند کرد.

    تاخیر در برگزاری این مسابقات، به ضرر تمامی شرکت کنندگان در این رقابت ها بوده و برنامه تمرینی آنان را برهم می زند.

    سرمربی اسبق تیم جوانان و مربی تیم ملی بزرگسالان در رقابت های جهانی مسکو در این ارتباط گفت: مسوولان کمیته فنی در این دوره به دلیل شرکت تعدادی از ملی پوشان در لیگ عراق لازم بود که این مسابقه را به تعویق بیاندازند.

    رضا میرالماسی ادامه داد:اگرقراربود این مسابقات برگزار شود بازیکنان با تمام توان نمی توانستند در آن شرکت کنند و سطح فنی رقابت ها به طور حتم پایین می آمد.

    مربی تیم ملی کشورمان دررقابت های جهانی مسکودرعین حال از مسوولان کمیته فنی و فدراسیون انتقاد کرد و افزود:اصلا برای فدراسیون خوب نیست که زمانی را برای برگزاری مسابقات تعیین و سپس آن را لغو کنند.

    میرالماسی با اشاره به برنامه ریزی بازیکنان برای رسیدن به اوج و قرارگرفتن درجریان مسابقات تصریح کرد:بازیکنان برای رسیدن به اوج نیازبه برنامه ریزی دارند که متاسفانه با این برنامه ریزی نامناسب بامشکل مواجه شده و نمی توانند تصمیم درستی در این خصوص اتخاذ کنند .

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ایرنا:مسابقات پینگ پنگ دسته برتر باز هم به تعویق افتاد"
    تازه ترین اخبار