امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۴:۰۳  آخرین بروزرسانی : شهریور ۳۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ | کد خبر : 47206
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابتهای دسته برتر تنیس روی میز بار دیگر به تعویق افتاد تا بزرگسالان در ۶ ماه ابتدایی سال هیچ مسابقه ای نداشته باشند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با پایان یافتن ماه شهریور و به تعویق افتادن چند باره رقابتهای دسته برتر دررده سنی بزرگسالان اکنون…

    رقابتهای دسته برتر تنیس روی میز بار دیگر به تعویق افتاد تا بزرگسالان در ۶ ماه ابتدایی سال هیچ مسابقه ای نداشته باشند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با پایان یافتن ماه شهریور و به تعویق افتادن چند باره رقابتهای دسته برتر دررده سنی بزرگسالان اکنون می توان گفت که پینگ پنگ بعد از مسابقات جهانی برای این رده سنی و ستارگانی همچون نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، افشین نوروزی، عارف احمدی فر و محمد فرقدانی تعطیل است، برخی ستارگان همچون محمدرضا اخلاق پسند، میدیا لطف الله نسبیف مهران احدی و واحد مالمیری نیز وقتی از برگزاری مسابقه در ایران مایوس شدند به لیگ عراق روی آوردند تا هم منبع درآمدی برایشام باشند و هم اینکه فرصت مسابقه پیدا کنند و نتیجه تمرینات خود را شاهد باشند. اکنون ماه هاست، که مرد شماره یک تنیس روی میز ایران بعد از مسابقات قهرمانی جهان در هیچ مسابقه ای چه داخلی و خارجی شرکت نکرده است و تمام سهم نوشاد عالمیان از تنیس روی میز، بابل و تمریناتش در کنار پدر و برادر است. از لیگ هم خبری نیست با وجود دو بار مهلتی که مسئولان سازمان لیگ فدراسیون برای حضور درلیگ بیست و دوم به باشگاه ها داده اند به جز سه تیم خبری از سایرین نیست و رئیس سازمان لیگ در تدارک است تا بتواند فقط ۶ تیم را گرد هم جمع کند و لیگ امسال را به راه اندازد.

     

    در این میان سهم پینگ پنگ بازان فقط تمرین در شهرهای محل اقامتشان است و تشنه مسابقه هستند. برای رقابتهای دسته برتر که حکم مرحله اول انتخابی تیم ملی را دارد هنوز تاریخی مشخص نشده و تکلیف پینگ پنگ بازان برای رقابت معلوم نیست.

     

    براساس این گزارش، پیش بینی می شود در سالهای آینده تعداد بیشتری از بازیکنان ایران به حضور در لیگ عراق روی آورند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پینگ پنگ بازان بزرگسالان تشنه مسابقه!/ مرد شماره یک پینگ پنگ در تعطیلات"
    تازه ترین اخبار